ML

Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Ziggo Go CB Strike seizoen 2 aflevering 4 niet beschikbaar

Op Ziggo Go is van CB Strike seizoen 2 aflevering 4 niet beschikbaar. Dus van Lethal White is Part 4 niet beschikbaar. Dit zou per 11 februari zijn. Het is Ziggo Go via de browser.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey allemaal!

 

Goed dat jullie aangeven dat deze aflevering mist. Ik denk dat er iets fout gegaan is met het online zetten. Ik geef het gelijk intern door zodat dit opgelost kan worden :-). 

Bekijk in context

ML
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Bij ons werkt het nu, aflevering 4 is zichtbaar (17 feb in de namiddag).

Bekijk in context

14 Reacties 14
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Ik heb net gekeken en C.B. Strike Lethal White is Part 4 staat er net tussen 57 minuten geleden, hij is beschikbaar. Ik heb gekeken op de Next bij Movies en Series en daar staat hij tussen. (Foto uit browser gemaakt)

 

Schermafbeelding 2021-02-13 om 11.02.13.png

 

ML
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Als ik nu kijk op de Chrome browser of de Egde browser bij ziggogo.tv dan zie ik toch nog steeds alleen aflevering 1 tm 3....Zie afbeelding.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Misschien even je Media Box van de stroom halen paar minuten en dan weer opstarten. Ben je wel ingelogd in je browser.

ML
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Wij hebben geen mediabox. We kijken altijd alles gewoon via browser op de laptop (probleemloos).

Ik heb een paar in- en uitgelogd en een paar browsers geprobeerd.

 

Dit is 1 keer eerder geweest bij een serie dat een aflevering er niet op kwam bij ziggogo via laptop en wel via ziggogo mediabox. Het schijnen 2 operationele systemen binnen ziggogo te zijn. Dus mediabox en browser/app van ziggogo.

 

Dus helaas nog geen aflevering 4 zichtbaar....

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Heb je wel een abonnement bij Ziggo of kijk je gratis, want bij mij in de browser als ik inlog met mijn Ziggo dan zie ik aflevering wel. En hij was net een uur toegevoegd, dus kan even duren voor hij ook zichtbaar wordt voor andere abonnee's

ML
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Ik betaal per maand boven op mijn abonnement, voor Movies en Series XL. Dus ik kijk zeker niet gratis.

 

Maar in ieder geval zie ik nog steeds geen aflevering 4. Wel jammer. Tot nu toe verscheen alles altijd op de dag die aangekondigd werd door Ziggo zelf (al bijna 2 jaar hebben we Movies en Series XL)

Impreza82

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb exact hetzelfde probleem, lijkt toch een kwestie dat zo aan te passen is door een moderator.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Ik denk dat er een probleem is met de Ziggo Go App want op mijn iPhone klapt hij er uit, denk dat er ergens een storing is. Ik ga dit even doorzetten naar een moderator.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

 

Klik op je Foto rechts boven in de pagina, klik dan op Instellingen en vervolgens zie je in je profiel E-mail en Persoonlijke Informatie  - daar kan je postcode en huisnummer invullen.

Mijn instellingen.png

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey allemaal!

 

Goed dat jullie aangeven dat deze aflevering mist. Ik denk dat er iets fout gegaan is met het online zetten. Ik geef het gelijk intern door zodat dit opgelost kan worden :-). 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

@Lycke  Ik zelf heb wel alle afleveringen, gaat echt om de TS en andere klant 😉

AE

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier ook geen 4e afl zichtbaar. Heb abonnement en meermalen opnieuw ingelogd (IPad) Kan dit snel worden opgelost?

Impreza82

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo, wanneer kunnen we aflevering 4 verwachten?

ML
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Bij ons werkt het nu, aflevering 4 is zichtbaar (17 feb in de namiddag).

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes

Dank je voor de terugkoppeling 😊

Uitgelicht topic