1
Vraag
2
Reageer en help mee
Michel3

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go App

Deze week mijn abonnement aangepast en sindsdien kan ik geen tv meer kijken via de app. Kan wel inloggen maar wordt er direct weer uitgegooid. Kom niet verder met de helpdesk. App verwijderen, wachtwoord wijzigen heeft geen invloed

 

9 Reacties 9
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Als je een wijziging van je abonnement hebt gedaan dan heeft dit ook invloed op de Ziggo Go App dit kan minimaal 24 uur tot 72 uur maar ook langer, dit moet handmatig doorgevoerd worden en hier kan je helaas weinig aan doen. Als je in de App kijkt zie je dan ook de gegevens van je Media Box of staat dat nog niet vermeld. 

 

Anders even wachten tot maandag, weekend zijn er minimale bezetting aan moderators en als het dan nog niet is verholpen, kan ik het aan ze doorgeven.

Soms wil uitloggen, apparaat opnieuw opstarten en weer inloggen ook werken.

Michel3
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag Dave, dank voor de reactie.

 

Uitloggen, de app verwijderen en opnieuw installeren, iPad resetten; alles gedaan zonder succes. Vreemd is dat ik via de computer in de browser wel kan inloggen en TV kijken. Ook de app “Mijn ziggo” doet het niet meer; inloggen via de bowser op mijn ziggo werkt wel.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Heb je ook Internet van Ziggo of alleen TV, als het beide is dan zou het moeten werken.

Staat ergens VPN aan die iets kan blokkeren.

 

Modem ook al even 30 seconde van de stroom en weer opnieuw opgestart.

 

Ik ga hem wel voorleggen aan een moderator dan kan die kijken wat er gaande is, het kan een activatie probleem zijn met het abonnement, maar dat durf ik niet 100% zekerheid te vertellen.

Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10237Posts
  • 1089Oplossingen
  • 9653Likes

Hoi @Michel3, welkom op de Ziggo Community! Apart dat je dit probleem ervaart op de iPad. Ik heb je abonnementsgegevens gecontroleerd, maar daar staat alles goed. Zoals je ook aangeeft werkt het wel op ZiggoGO.tv dus is het niet een probleem dat je account aan onze kant niet goed is geactiveerd. Het probleem komt mij zo direct niet bekend voor, maar ik heb even voor je gezocht en kwam uit bij dit topic waar mijn collega Alex een mogelijke oplossing geeft. Zou je dat eens kunnen proberen?

Michel3
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag, ook dit is niet de oplossing

Michel3
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 
Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 10237Posts
  • 1089Oplossingen
  • 9653Likes

Jammer @Michel3, ik had goede hoop 😞 Dan wordt het echt even zoeken en wat proberen. We weten in elk geval dat je account zelf in orde is (het werkt op Ziggogo.tv) en het is niet een algemeen probleem van Ziggo GO met de iPad (dan hadden we hier veel meldingen over ontvangen).
 

  • Zou je eens als test heel kort iets op de mobiele (4G) verbinding kunnen kijken? Dit moet je dan eerst activeren in de app. En het kost uiteraard data van je bundel. Doe je dat liever niet dan begrijp ik dat natuurlijk. Maar als test zou ons helpen om te bepalen of het aan de verbinding ligt die de iPad heeft.
  • Welke iPad en welke iOS versie heb je?
  • Je gaf hier eerder aan dat je de iPad had gereset. Bedoel je daarmee even in- en uitschakelen of heb je deze echt al naar de fabrieksinstellingen gereset?
Michel3
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen 4G op mijn iPad. Op mijn telefoon wel maar daar dezelfde problemen als op de iPad.

 

IPad pro met IOS 14.4

 

Volledig uitgezet. Op telefoon dezelfde problemen dus vraag mij af of terug naar fabrieksinstellingen de oplossing zal zijn

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Heb je dit al geprobeerd

 

Heeft iedereen wel de laatste versie 

 

Dave-_0-1612638841814.png

 

 

In de App Store downloaden

 

Ik heb zelf ook iPhone12 en iPhoneXR en iPad 7th Generation en hier geen last, er zit iets niet goed, Misschien even bij jeWifi verbinding kijken of je een Privé adres hebt aanstaan.

 

Kijk eens bij instellingen:

 

87856D4F-14FF-41EE-9E4D-8A00B00158C8.jpeg

 

En als je dat gecheckt hebt, kan je dan ook even bij Privacy checken:

 

3BC6F75D-A327-4C6B-BF24-A5EF0EF2BBB9.png

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic