Bernard2
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo Go App werkt niet meer op Apple

Ik heb hetzelfde probleem. Replay en programmagegevens niet beschikbaar. Lange communicatie gehad met Ziggo. Die zeggen simpelweg dat zij er niets aan kunnen doen; kortom pech gehad; dan moet ik het maar op een ander apparaat kijken, zo zeggen zij. Wat een vreselijke service. Besloot ten einde raad daarom de app nogmaals te verwijderen en opnieuw te installeren. Maar nu is de hele Ziggo go app uit de appstore van Apple verdwenen. Is dat goed nieuws?? Betekent dit dat Ziggo ermee bezig is en ons nu snel gaat verblijden met een nieuwe app die wel werkt?? Of is dit gewoon nog meer van pech gehad en zoek het maar uit?? WIE LOST DIT OP? Of gaan we met zijn allen gewoon over naar een andere service provider?? Ben

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bernard2
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb de oplossing inmiddels gevonden. Mijn zoon had de ipad geleend toen hij een paar maanden geleden op reis was. Hij had de App store op het land waar hij naar toe heeft gereisd gezet. Nu teruggezet en Ziggo Go weer geinstalleerd. Ook Replay werkt nu weer.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bernard2
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb hetzelfde probleem. Replay en programmagegevens niet beschikbaar. Lange communicatie gehad met Ziggo. Die zeggen simpelweg dat zij er niets aan kunnen doen; kortom pech gehad; dan moet ik het nmaar op een ander apparaat kijken, zo zeggen zij. Wat een vreselijke service. Besloot ten einde raad daarom de app nogmaals te verwijderen en opnieuw te installeren. Maar nu is de hele Ziggo go app uit de appstore van Apple verdwenen. Is dat goed nieuws?? Betekent dit dat Ziggo ermee bezig is en ons nu snel gaat verblijden met een nieuwe app die wel werkt?? Of is dit gewoon nog meer van pech gehad en zoek het maar uit?? WIE LOST DIT OP? Of gaan we met zijn allen gewoon over naar een andere service provider?? Ben

Ronihd
Super Expert
Super Expert
  • 7000Reacties
  • 251Oplossingen
  • 1973Likes

Beste Bernard , 

Die lange link in je topic gaat niet helpen om je probleem opgelost te krijgen.

Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo en het helpt als je even verteld welke versie IOS je draait en welke versie ipad je hebt.

En kijk anders even of dit topic je kan helpen ? 

https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Ziggo-go-tv-amp-replay-werkt-niet-meer-op-iPad/m-p/746207#M10...

Jiri Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 274Reacties
  • 24Oplossingen
  • 61Likes

Hey @Bernard2 Welkom op de Ziggo Community!

Ik heb ervoor gekozen om jouw berichten te verplaatsen naar een nieuw topic omdat je op een bericht uit 2019 reageerde. Dat topic had al gesloten moeten zijn, maar is onverhoopt door de verhuizing van ons platvorm weer op komen te staan. 

Als ik het goed begrijp werkt Ziggo GO bij jou niet meer en heb je hier al meerdere keren contact over gehad. Hieruit is geconcludeerd dat de software van jouw apparaat verouderd is, klopt dat?

Ik zie dat @Ronihd je gelijk al onder handen neemt. Helemaal super, bij hem ben je aan het juiste adres! 🙂

Bernard2
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik denk niet dat de software verouderd is . Ik heb versie iOS 14.4.2 wat volgens Apple de meet up to date versie is.

Ik heb ten einde raad ook nog even (voor de derde keer) de Ziggo go app verwijderd en wil hem er nu weer opzetten. Maar nu geeft de App store aan dat Ziggo Go niet in de app store is. Ik kan alleen nog Ziggo Sport Totaal vinden. Dat is gek, toch? Wat moet ik doen om Ziggo Go terug te krijgen en ook Replay weer aan de gang te krijgen? 

Ben

Bernard2
topicstarter
Ontdekker
  • 4Reacties
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb de oplossing inmiddels gevonden. Mijn zoon had de ipad geleend toen hij een paar maanden geleden op reis was. Hij had de App store op het land waar hij naar toe heeft gereisd gezet. Nu teruggezet en Ziggo Go weer geinstalleerd. Ook Replay werkt nu weer.

Bekijk in context

Erik P Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 1973Reacties
  • 303Oplossingen
  • 295Likes

Hi @Bernard2 

Dat verklaart inderdaad waarom je de app ineens niet kon vinden.
Heel fijn dat de aanpassing van het land het probleem heeft opgelost!
Echt top!

Bedankt voor het laten weten hiervan en weer heel veel online kijkplezier 🍿

Uitgelicht topic