Sinds ik gisteren de Ziggo Go App heb geinstaleerd op mn nieuwe samsung A41 smartphone krijg ik bij TV kijken en TV&Replay steeds de foutcode -2031 "Deze video kan niet worden afgespeeld. Zowel bij 4G als WiFi.
Ook nu de maatregelen zijn aangepast, is het nog erg druk bij onze Klantenservice. Daarom duurt het langer dan gewoonlijk voordat we je kunnen helpen. Dank voor je geduld.
Build : 2.3.50 Prod(21301)
Device : samsung SM-A415F
OS : Android 10 (API 29)
Video Player : 8.0.4
2.11.1
OV : 3.15.15
Conviva : 2.145.1
2.145.0
Connection Type : WiFi
MQTT Broker : DISCONNECTED
MQTT CPE Status : Unknown
SSDP status : null
Device IP Address : 192.168.178.25
CPE IP Address : null
12:39
Hi Dick! Dat is gek zeg! Wel een mooi toestel trouwens Met welk account ben je ingelogd?
Eeeh, met mijn eigen account....heb er maar 1 toch?
Op mijn laptop en de smartphone van mijn dochter werkt TV Kijken en TV&Replay wel, opnemen op afstand echter niet helaas.....
Ah duidelijk, dus als ik het goed heb begrepen werkt het wel op andere apparaten maar op de televisie zelf helaas niet. Probeer je het te streamen via een mobiele telefoon ?
Het gaat niet om streamen maar kijken op m'n smartphone.
Dickomdat het een probleem is met de Samsung icm de app. Wil ik je adviseren je vraag neer te leggen in inze community. Daar zijn gebruikers en onze specialisten actief. https://community.ziggo.nl/
Einde chatgesprek
Typ een chatbericht...
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @DiW
Nu weet ik niet zoveel van Android maar ik lees op de community dat mensen schrijven dat ze CCleaner hebben gebruikt om Ziggo GO app volledig te verwijderen van hun telefoon, of tablet, en daarna weer Ziggo GO app installeren en dan zou het moeten werken. Heb je dat al eens gedaan?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @DiW
Nu weet ik niet zoveel van Android maar ik lees op de community dat mensen schrijven dat ze CCleaner hebben gebruikt om Ziggo GO app volledig te verwijderen van hun telefoon, of tablet, en daarna weer Ziggo GO app installeren en dan zou het moeten werken. Heb je dat al eens gedaan?
Jouw tips heeft mijn probleem opgelost.
Bedankt!
Graag gedaan en veel plezier met kijken
Doe rustig aan, het is veel te warm om iets te doen
Goedemorgen @DiW en welkom op de Community,
Ontzettend fijn om te lezen dat het probleem inmiddels is opgelost met de gouden tip van onze expert @EnergieBoy ! Heel veel kijkplezier gewenst!
Geniet van het mooi weer.
Groeten,
Paul
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.