1
Vraag
2
Reacties
Rene F

Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes

Ziggo Go App: waar dient het Icoon “verbinden met” voor ?

Hallo experts,

Rechts naast het ‘cast’ icoon , staat een icoontje ‘verbinden’ met :
Waar dient dit voor ?
Welke status moet het hebben ?

Ik heb 1 MediaBox Next, alles werkt naar behoren.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey jaapRFaap .
Hm, ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet zeker weet (en ben nu ook niet in staat het een en ander te testen).
Volgens mij kan je hiermee de app koppelen aan de mediabox, zodat je de app als afstandsbediening kan gebruiken. Ook heb je de mogelijkheid (geloof ik) om dan hetgeen je op je device kijkt, naar de TV te "swipen".

Bekijk in context

Uitgelicht
Rene F
topicstarter
Level 10
  • 491Reacties
  • 34Oplossingen
  • 131Likes
Bedankt Lycke Ziggo en bedankt Motorboot ,

Ja, via de app kun je , als je met jouw favoriete STB bent verbonden, de Next bedienen, en het programma waar je naar kijkt verplaatsen tussen je mobiele device en de Next .
Ook weer duidelijk.

Groet,
René
8 Reacties 8
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Dat is voor als je meer boxen zou hebben, jij hebt er maar 1 dan kan je niet een andere kiezen.
Rene F
Topicstarter
Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes
Hallo SteefB,

Bedankt voor je reactie. Maar wat kun je er dan mee ?
Is het idee dat je dan met de Ziggo Go App kiest en bepaalt naar welke zender je kijkt op de MediaBox ?
Is de lijst "Bewaard", met opnames, verder kijken etc. per MediaBox ipv per Account ?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey jaapRFaap .
Hm, ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het niet zeker weet (en ben nu ook niet in staat het een en ander te testen).
Volgens mij kan je hiermee de app koppelen aan de mediabox, zodat je de app als afstandsbediening kan gebruiken. Ook heb je de mogelijkheid (geloof ik) om dan hetgeen je op je device kijkt, naar de TV te "swipen".
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Als je ook Chromecast of Apple TV gebruikt op de TV in kwestie, dan staat dat erbij. Kun je kiezen.
Motorboot

Level 3
  • 19Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes
hanh wrote:
Als je ook Chromecast of Apple TV gebruikt op de TV in kwestie, dan staat dat erbij. Kun je kiezen.


Dat is het andere icoontje, het casten. Lycke heeft gelijk, dit is de virtuele afstandsbediening. Als je de Arris Mediabox kiest zoals in de screenshot, dan kun je dus zappen met de app.
Rene F
Topicstarter
Level 10
  • 491Posts
  • 34Oplossingen
  • 131Likes
Bedankt Lycke Ziggo en bedankt Motorboot ,

Ja, via de app kun je , als je met jouw favoriete STB bent verbonden, de Next bedienen, en het programma waar je naar kijkt verplaatsen tussen je mobiele device en de Next .
Ook weer duidelijk.

Groet,
René
Miranda2

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb met dit icoontje mijn mobiel (Samsung A12) per ongeluk gekoppeld met de mediabox xl en nu reageert Ziggogo niet meer op mijn mobiel.

Weet iemand hoe ik die koppeling weer kan opheffen? Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en uitgelogd maar het icoontje blijft oranje branden.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Miranda2 hou het bij je eigen topic. Dubbel vragen levert alleen verwarring op.

mobiel ontkoppelen van mediabox - Ziggo Community

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic