1
Vraag
2
Reacties
Peter1972

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go App voor Windows 10 niet beschikbaar in de Windows Store

Hallo,

Heeft iemand een idee waarom de app Ziggo go niet te downloaden (meer) is in de windows store?

Omdat ik hem ooit een keer gedownload had, kan ik die nog wel weer downloaden, maar mijn mijn vrouw’s account die deze app nog nooit heeft gedownload, krijg je hem niet gedownload. Je krijgt de melding tijdelijk niet beschikbaar. Maar dit is al een heel “oud” issuetje. In de Windows store krijg je de app niet eens te zien als je hem zoekt, maar via de Ziggo webpage kom je wel bij de app uit om te downloaden, maar dan krijg je de melding, tijdelijk niet beschikbaar.

Ja je kan wel Ziggo kijken via de web brouwser, maar ik vind de app veel makkelijker werken.

Concreet dus: Waarom kan ik hem niet downloaden, kan ik hem van het ene account naar een andere account "doneren”, komt deze app wel terug in de Windows store en de laatste een andere manier om aan deze app te komen?

Thanks...

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Een app downloaden moet inderdaad niet al te moeilijk zijn! Ik wil je vragen de tips op deze pagina door te nemen. Na die aanpassingen moet het wel lukken. Ik hoor de uitkomst graag!

Bekijk in context

7 Reacties 7
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes

@Peter1972 ,

 

Hij staat nog gewoon in de Microsoft store en is gewoon te downloaden. Met een Microsoft account wel te verstaan. Als Uw vrouw hem ook wil hebben zal zij zich moeten aanmelden met haar eigen Microsoft account. Het is net de belastingdienst, leuker kunnen ze het niet maken wel ingewikkelder

Peter1972
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dank voor je antwoord, maar hier gaat het dan toch een beetje mis wat ik dus niet begrijp. Ik kan hem ook niet vinden op mijn account in de winkel, alleen staat hij bij “alles in bezit” (omdat ik hem ooit een keer heb kunnen downloaden). Hierdoor kan ik hem dus gebruiken.

 

Zonder Microsoft account kom je toch ook niet in de winkel? In ieder gevall beide hebben een Microsoft account en vinden de app niet in de winkel als we hem zoeken. En daarbij komt als ik via de Ziggo website naar de Ziggo app ga om te downloaden, krijg ik de melding:”tijdelijk niet beschikbaar”, maar tijdelijk is al wel heel lang niet beschikbaar….

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @Peter1972 

Welkom op de Ziggo Community! Jammer dat het downloaden niet geheel volgens plan verloopt! Zoals @Sparco1955 aangeeft is de app nog wel gewoon beschikbaar. 

Vanaf welk account krijg je de melding als je via onze website naar de store gaat? Je eigen, waarin je de app eigenlijk al hebt, of die van je vrouw? Wil je het met beide eens testen?

Peter1972
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb 2 computers. Ik heb het meerdere malen geprobeerd om te downloaden, elke computer met onze eigen microsoft account. En zowe vanuit de winkel als van de ziggo site, zijn de of niet te vinden of tje krijgt de app op de site van Ziggo te zien met het knopje downloaden, maar als je er dan op drukt om te downloaden krijg je de melding, app tijdelijk niet beschikbaar.…

Het downloaden van apps is (lijkt mij) toch geen geen rocket sience….. Beide computers, waarvan een net uit de winkel komt, draaien op w10 64b...

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Een app downloaden moet inderdaad niet al te moeilijk zijn! Ik wil je vragen de tips op deze pagina door te nemen. Na die aanpassingen moet het wel lukken. Ik hoor de uitkomst graag!

Peter1972
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Rikst,

 

Bedankt voor je hulp en het heeft idd geholpen! Met eoa onbekende reden was het land idd niet meer op Nederlands.

Heb het dus kunnen downloaden. Omdat ik kennelijk niet de enige ben/was met dit makkelijke op te lossen probleem, wellicht handig om jouw screenshot of iig te vermelden alleen te downloaden in de Ned winkel…

Allen bedankt voor het medenken en snelle tips….

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hi @Peter1972 

Wat een goed nieuws dat het gelukt is, bedankt voor je terugkoppeling!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic