Helaas kan ik al weken geen live beelden zien via de ziggogo app op de iPhone 11. Programma is ook opnieuw geïnstalleerd. Weet iemand een oplossing? Klantenservice kan niet helpen.
Fout melding:
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemiddag @Doedejr en welkom op de Community,
Ontzettend vervelend dat het niet meer lukt om tv te kijken via de Ziggo Go app op je iPhone 11! Heb je ook gecontroleerd of dit probleem ook speelt op andere apparaten? Test daarnaast of het
mogelijk is om via www.ziggogo.tv online tv te kijken. Lukt het dan nog niet, pas dan eens via Mijn Ziggo het wachtwoord aan, installeer de Ziggo Go app vervolgens opnieuw en kijk of het dan wel lukt om Online tv te kijken.
Mocht het daarna ook nog niet werken dan ontvang ik graag onderstaande gegevens zodat ik dit verder voor je kan onderzoeken.
- iPhone model/type:
- iOS versioe:
- Ziggo Go app versie:
- Foutmelding:
- Doet het probleem zich voor bij Live TV, Replay TV of On Demand of op alle content in Ziggo Go?
- Is het opgelost door het wachtwoord te wijzigen en opnieuw in te loggen?
Hallo @Doedejr ,
Ik heb precies hetzelfde probleem ….. totdat ik de VPN uit zet.
Via mijn werk VPN kom ik in de UK uit, en daar kun je inderdaad geen Ziggo meer kijken. Ook kan het zijn dat een VPN server bepaald netwerk verkeer tegenhoud.
Kan het zijn dat je een VPN client aan hebt staan die dit veroorzaakt ?
Of ben je toevallig buiten de EU ? Dan werkt het ook niet.
Geen VPN en in een EU land, dan zit er niks anders op de stappen van @Paul Ziggo uit te voeren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.