Vraag
Reacties
Aankondigingen
Doedejr
Level 1

Ziggo Go App op iPhone werkt niet

Helaas kan ik al weken geen live beelden zien via de ziggogo app op de iPhone 11. Programma is ook opnieuw geïnstalleerd. Weet iemand een oplossing? Klantenservice kan niet helpen. 
 

Fout melding:

 

0 Kudos
2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemiddag @Doedejr en welkom op de Community,

Ontzettend vervelend dat het niet meer lukt om tv te kijken via de Ziggo Go app op je iPhone 11! Heb je ook gecontroleerd of dit probleem ook speelt op andere apparaten? Test daarnaast of het
mogelijk is om via www.ziggogo.tv online tv te kijken. Lukt het dan nog niet, pas dan eens via Mijn Ziggo het wachtwoord aan, installeer de Ziggo Go app vervolgens opnieuw en kijk of het dan wel lukt om Online tv te kijken.

Mocht het daarna ook nog niet werken dan ontvang ik graag onderstaande gegevens zodat ik dit verder voor je kan onderzoeken. 

- iPhone model/type:
- iOS versioe: 
- Ziggo Go app versie:
- Foutmelding:
- Doet het probleem zich voor bij Live TV, Replay TV of On Demand of op alle content in Ziggo Go?
- Is het opgelost door het wachtwoord te wijzigen en opnieuw in te loggen?

0 Kudos
Rene F
Level 10

Hallo @Doedejr ,

Ik heb precies hetzelfde probleem ….. totdat ik de VPN uit zet. 

Via mijn werk VPN kom ik in de UK uit, en daar kun je inderdaad geen Ziggo meer kijken.  Ook kan het zijn dat een VPN server bepaald netwerk verkeer tegenhoud.

Kan het zijn dat je een VPN client aan hebt staan die dit veroorzaakt ?

Of ben je toevallig buiten de EU ?  Dan werkt het ook niet.

Geen VPN en in een EU land, dan zit er niks anders op de stappen van @Paul Ziggo  uit te voeren.