1
Vraag
2
Reacties
Boskat

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo Go App kan geen verbinding maken

Ook ik heb sinds gisteren probleem dat Ziggo App wit schermpje geeft met melding " Geen Verbinding"op mijn Samsung tablet SM-T800 Galaxy Tab S met Android 6.0.1. Tijd via netwerk.  App verwijderd en opnieuw geinstalleerd met versienr 4.40.4316. Geen oplossing. Op mijn PC en laptop met Windows 10 kan ik gewoon  in Ziggo TV inloggen met "Mijn Ziggo"inlognaam en wachtwoord". Hoop dat er snel een oplossing komt.

Groeten

Paul

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Boskat
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hi @Alex 

Net weer geprobeerd en app kan weer verbinding maken, lijkt in ieder geval voor mijn Samsung opgelost te zijn. Versie is 4.40.4320

Bekijk in context

5 Reacties 5
Boskat
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Net update geinstalleerd versie 4.40.4318 maar probleem is er nog steeds geen verbinding

 

Licht

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

ik heb een samsung s5 telefoon. deze draait op android 6.0.1 en word door mij uitsluitend gebruikt om in bed tv te kijken. (heb een nieuwer mobiel voor dagelijks gebruik).

heb gegoogeld op ziggo app 4.40.4316 en kwam hier uit.

https://www.apkmirror.com/apk/liberty-global/ziggo-go/ziggo-go-4-40-4316-release/ziggo-go-4-40-4316-....

ik besef dat je wel moet nadenken over de beveiligings overwegingen. 

ik heb wel de stap gemaakt om de huidige app bij google play te verwijderen. vervolgens het auto updaten van apps op deze telefoon uit te zetten.

en de apk file te installeren.

dit heeft mij geholpen dat ik weer mij kan aanmelden via deze oudere versie van de app. en tv en opnames kan kijken op de telefoon maar ook casten naar mijn chromecast. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Boskat en @Licht,

 

Goed dat jullie hier melding van maken, irritant dat het niet meer werkt. We hebben dit probleem in onderzoek voor apparaten die draaien op Android 6.x en hopen dit zeer spoedig op te lossen. Je kunt dit topic in de gaten houden voor updates!

Boskat
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Licht , bedankt voor je reactie, maar het probleem begon juist met de versie 4.40.4316. Zou dan eigenlijk de versie daarvoor moeten hebben. Maar net bericht van Alex dat ziggo er mee bezig is, dus wacht maar af.

Boskat
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hi @Alex 

Net weer geprobeerd en app kan weer verbinding maken, lijkt in ieder geval voor mijn Samsung opgelost te zijn. Versie is 4.40.4320

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic