Ik heb een nieuwe Salora tv gekocht om onderweg in de camper tv te kunnen kijken, via onze eigen Wifi gaat dit prima met de gedownloade Ziggo Go app.
Een Huawei Mifi router gekocht en een Vodafone datakaart erin, Ziggo Go app start gewoon op echter tv zenders worden geblokkeerd vanwege een IP conflict, wie weer raad?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Er zijn meerdere ZiggoGO applicaties met de volgende eigenschappen:
Zie ook:
https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-go/ziggo-go-tweede-tv
En cast/airplay je met de ZiggoGo app op een niet Ziggo aansluiting naar een apparaat waarop ZiggoGO TV app is geinstalleerd dan werkt het ook niet omdat die dan de controle over wil nemen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De app gaat alleen werken op een Ziggo verbinding, Vodafone werkt niet.
Tweede tv en Ziggo GO: zo kijk je tv
@Abarth595 gebruikt u de ZiggoGo app binnen of buiten de EU?
Binnen de Eu
@Wim C. Ziggo app voor TV, Eu maakt niet uit, moet een ziggo verbinding zijn.
Hoe kan het zijn Dat ik dan in het buitenland wel met een kpn abonnement op mijn telefoon gewoon via ziggo Go tv kan kijken op mijn telefoon
Er zijn meerdere ZiggoGO applicaties met de volgende eigenschappen:
Zie ook:
https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-go/ziggo-go-tweede-tv
En cast/airplay je met de ZiggoGo app op een niet Ziggo aansluiting naar een apparaat waarop ZiggoGO TV app is geinstalleerd dan werkt het ook niet omdat die dan de controle over wil nemen.
Ok helder, had gehoopt de tv te verbinden met de Mifi router en dan de ziggo Go app te kunnen gebruiken op een Android tv
Misschien dat NLziet een niet al te duur alternatief kan zijn.
Denk dat dan de beste optie is, bedankt voor het meedenken, had gehoopt dat het via de Ziggo Go app te regelen was. Kan hem wel Streamen via de telefoon en de ingebouwde chromecast ben ik nu achter gekomen, waarschijnlijk de Mifi router onnodig gekocht ha ha
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.