Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
DenSpike wrote:Nee, ik heb een Arris Connectbox met hardwareversie 10 waarbij de DHCPv6 instellingen niet muteerbaar zijn, maar ik ervaar daarop géén problemen met ZiggoGO.
begrijp ik goed dat jij thuis een Arris connectbox (hardwareversie 10) hebt waarbij de IPv6 DHCP-instellingen WEL muteerbaar zijn?
DenSpike wrote:
Mark Ziggo hanh Jbr67 robbo en vele anderen....
Het probleem is fini!
In overleg met Mark besloten over te gaan op de IPv4 modus.
Resultaat is dat de Ziggo Go app nu via mijn wifi thuisnetwerk prima werkt op mijn iphone en iPad.
Ben daar natuurlijk hartstikke blij en content mee!
Ook denk ik te merken dat mijn internet (vast bekabeld en via wifi) stabieler is en dat pagina's sneller laden.
Jammer is natuurlijk dat het IPv6 probleem nog niet structureel is opgelost.
Wellicht dat jullie aanknopingspunten vinden/zien in alle testresultaten die we de afgelopen periode met elkaar hebben gevonden, om toe te werken naar een structurele oplossing.
We zijn immers, met elkaar, al een heel eind gekomen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nu qua kennis wel aan het eind van m'n latijn ben...
Ik hoop dat deze hele exercitie ook voor anderen zal bijdragen aan een oplossing voor hun problemen voor zover die ook hun oorsprong vinden in IPv6.
Iedereen hartstikke bedankt voor alle hulp en suggesties!
Ik stelde het allemaal zeer op prijs, en (misschien nog wel belangrijker) het was hartstikke leuk om te doen!
Nogmaals dank en hartelijke groet!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.