Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Nou, kun je hier nog koffie van maken?
hanh wrote:
DenSpike
Vergat dit.
Jij zou aan de slag gaan met een netwerk specialist van Ziggo.
Is dit al achter de rug of moet dat nog komen?
Gr Han
robbo wrote:
Wellicht even overbodig, maar wie weet: zet je netwerk kaart/adapter eens uit en weer aan. En zorg er voor uit dat deze up to date is. Vermoedelijk niets te maken met het probleem, maar soms zit het in de kleine dingetjes. ...
Jbr67 wrote:Dit zou best een gevolg kunnen zijn van de DDOS aanvallen op onze DNS servers een aantal jaren geleden. Ze reageren blijkbaar niet (meer) op ping requests.
de beide ziggo dns servers zijn tot de laatste hop prima (100%) bereikbaar (gemiddelde latency 30 ms). Maar.. de servers zelf zijn in het geheel NIET bereikbaar.
hanh wrote:
Mark Ziggo Jbr67
Hier is toch is gemist. De Ziggo IPv6 DNS van TS is prima bereikbaar via tracert.
...
Gr Han
Jbr67 wrote:
DenSpike en hanh
EDIT: ik zal thuis mijn ra-lifetime ook eens op 3 seconden zetten. Kijken wat er dan gebeurt.....wordt morgen!
hanh wrote:
Jbr67
Nette test!
Bij mij is de lifetime 1800s
Instellen kan ik niet, zover ik weet.
Gr Han
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.