Hallo Lycke,
Ingaande op je vraag wat er nu precies fout zat: 1. Allereerst niet inhoudelijk over het technische euvel maar over de wijze van afhandelen/ de communicatie met klantenservice. Waarschijnlijk heb je als moderator toegang tot de rapportages mbt contacten van klantenservice met mij. Ik begreep van de medewerker die ik vandaag sprak dat de vorige medewerker van twee dagen geleden -'s avonds rond 21.00 uur – en hoewel hij vriendelijk was, echter niet heeft gerapporteerd dat ik een wifi probleem had en welke acties hij voor mij heeft ondernomen, terwijl hij dat wel letterlijk heeft toegezegd. Het was belangrijk dat hij dat zou rapporteren, ivm met het achterhalen en duiden van het probleem na afloop of bij het navolgende contact met klantenservice. En te kunnen achterhalen wat het probleem veroorzaakte. Inmiddels is er (ruim?) een maand verstreken en kan ik onmogelijk precies achterhalen wat ik allemaal heb gedaan. Mijn aanvankelijk verzoek ingewilligd te krijgen, een Ziggo monteur thuis, nadat ik drie dagen na het allereerste contact allerlei kabels had vervangen, tussenliggende apparatuur (dvd recorder) verwijderd, opstelling veranderd, heen en weer rijden naar mediamarkt voor de goede kabels, de foute van Ziggo ontvangen, daar achter komen als je de verpakking opent en tijd hebt ingeruimd om de klus te klaren, nieuwe aanvragen enzovoort. Ik heb volgens overdracht van de medewerkers steeds mijn uiterste best gedaan om te checken of het probleem bij mij lag, (“u moet eerst zelf kijken”) en storingen te elimineren.
2. Uiteindelijk blijkt vandaag dat de instellingen op mijn connectbox niet goed waren ingesteld door een medewerker, die dit op afstand heeft ingesteld; dit is vanmorgen verholpen. De keren daarvoor heb ik van andere medewerkers verkeerd advies gekregen. Inmiddels heb ik een andere telefoon aangeschaft en die deed het pas nadat de instellingen juist waren aangepast.
3. Ziggo Go app start niet op, beginscherm (oranje) verschijnt en dan gaat het zeer traag, er verschijnt een zwart beeld, om uiteindelijk (na enkele minuten) geen verbinding te maken. ZiggoGo Tv draait niet op Firefox; ik krijg al snel het desktop van ziggo Go, kies de zender die ik wil bekijken, moet inloggen en dan in beeld: “ Niet af te spelen, het afspelen met deze browser wordt niet ondersteund, ga verder met de App” Die het vervolgens via de gegeven link niet doet. “Geen informatie beschikbaar”.
Op Chrome draait de app wel. Ik heb geruime tijd voor deze reeks problemen altijd Ziggo Go via Firefox kunnen kijken.
4. Vwb de tegemoetkoming: Ik ben een maand verder, er had natuurlijk veel eerder een monteur ingepland moeten worden. Het lijkt me billijk na al mijn getob, dat ik die kosten op mijn abonnement voor juli 2018 kwijtgescholden krijg; dat is Eur. 40,00.
Tot zover deze geschiedenis, ik wacht je bericht even af, Lycke.
MvG brant