1
Vraag
2
Reageer en help mee
Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Ziggo Go App: Tips bij problemen

Voor degenen die problemen hebben met de App. Dit probleem zie ik om de zoveel tijd voorbij komen. Vaak wordt er dan gemeld"ik heb al de App verwijderd en opnieuw gedownload". Het verwijderen van de App heeft geen nut als deze meteen gedownload wordt. Dit werkt wel op sommige toestellen als na het verwijderen eerst het toestel opnieuw opgestart wordt, alvorens de App er opnieuw op te zetten.

De meest voorkomende oplossing is.

  • App icoon ingedrukt houden
  • Drop-down menu verschijnt nu cache leegmaken en indien optie geboden ook geheugen. 

Hierna opnieuw inloggen in de App.

 

Werkt dit niet. 

  • App icoon ingedrukt houden 
  • Drop-down menu verschijnt nu cache geheugen en indien geboden geheugen verwijderen 
  • App verwijderen 
  • App opnieuw binnenhalen uit App store
  • Opnieuw inloggen 

 

Werkt de twee optie ook niet met na cache geheugen verwijderen en App verwijderen, herhaal dit dan nogmaals, ipv na het verwijderen van de App. Zet het toestel uit en wacht minimaal één minuut en start het toestel op, ga nu verder vanaf App uit App store halen. 

1 Reactie 1
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Goed artikel, zal vragen of ze dit aan de Kennisbank willen toevoegen.

 

Misschien vind @Sander  ook wel een goede optie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic