Voor degenen die problemen hebben met de App. Dit probleem zie ik om de zoveel tijd voorbij komen. Vaak wordt er dan gemeld"ik heb al de App verwijderd en opnieuw gedownload". Het verwijderen van de App heeft geen nut als deze meteen gedownload wordt. Dit werkt wel op sommige toestellen als na het verwijderen eerst het toestel opnieuw opgestart wordt, alvorens de App er opnieuw op te zetten.
De meest voorkomende oplossing is.
- App icoon ingedrukt houden
- Drop-down menu verschijnt nu cache leegmaken en indien optie geboden ook geheugen.
Hierna opnieuw inloggen in de App.
Werkt dit niet.
- App icoon ingedrukt houden
- Drop-down menu verschijnt nu cache geheugen en indien geboden geheugen verwijderen
- App verwijderen
- App opnieuw binnenhalen uit App store
- Opnieuw inloggen
Werkt de twee optie ook niet met na cache geheugen verwijderen en App verwijderen, herhaal dit dan nogmaals, ipv na het verwijderen van de App. Zet het toestel uit en wacht minimaal één minuut en start het toestel op, ga nu verder vanaf App uit App store halen.