De Ziggo Go Android app werkt niet in Duitsland. Als ik een VPN aanzet naar Nederland, doet ie het wel.
Maar dan dan werkt de Chromecast niet.
Ik heb het op verschillende Android apparaten geprobeerd. Via hetzelfde home netwerk met Windows of iOS zonder VPN is het ook geen probleem.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Jobi133
Allereerst, welkom op de Ziggo Community.
Jammer dat het niet lukt om in Duitsland te genieten van je Ziggo GO app. Heb je de app getest op een lokaal wifi netwerk? Raad ik je aan het eens via je eigen mobiele 4G verbinding te testen.
Vaak zie je dat het 4G wel lukt en het lokale wifi netwerk wordt geblokkeerd.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemiddag @Jobi133
Allereerst, welkom op de Ziggo Community.
Jammer dat het niet lukt om in Duitsland te genieten van je Ziggo GO app. Heb je de app getest op een lokaal wifi netwerk? Raad ik je aan het eens via je eigen mobiele 4G verbinding te testen.
Vaak zie je dat het 4G wel lukt en het lokale wifi netwerk wordt geblokkeerd.
Ja, dat klopt 4g werkt en VPN ook. Maar waarom wordt dit geblockt op een lokaal netwerk? Wat moet ik de lokale provider vertellen om het op te lossen? IP adres?
als je op een camping zit is er kans dat de camping zelf streaming diensten blokkeert daar is helaas niks aan te doen
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.