Ik zag nog een klein foutje in de Ziggo Go app voor Android TV: in diagnostiek wordt bij mij als netwerkverbinding UNKNOWN SSID weergegeven i.p.v. de naam van mijn wifi netwerk.
Het blijkt dat dit te maken heeft met de nieuwe Android TV versie: 9.0 Pie. Daar moet e.e.a. anders uitgelezen worden zoals ik dat op internet lees. De locatie moet dan aangezet worden. Dit heb ik ook even geprobeerd, maar nog geen verschil.
Ik heb een Sony Bravia TV. Bij Android TV 8.0 Oreo gaat het wel goed welke ik gebruik op Xiaomi MiBox3. Kunnen jullie dit foutje t.z.t. fixen? Bedankt!
Hier het artikel wat ik op github zag staan:
https://github.com/pusherman/react-native-network-info/issues/108
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Simon1979,
Dank voor je melding en toelichting! Ik heb het doorgezet en er wordt aan gewerkt. Er waren nog wat onduidelijkheden over de unknown SSID en dit is erg waardevolle info
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Simon1979,
Dank voor je melding en toelichting! Ik heb het doorgezet en er wordt aan gewerkt. Er waren nog wat onduidelijkheden over de unknown SSID en dit is erg waardevolle info
@Alex Ziggo Graag gedaan! Jij ook bedankt voor het doorzetten! Zo wordt de app steeds een beetje beter en daar doen we het voor 😉
Je kunt natuurlijk i.p.v. de SSID ook gewoon Wi-Fi vermelden als dat makkelijker is
Hi @Simon1979 - Goed dat je er nog even een berichtje tegenaan gooit, ik ben namelijk even het ticket opnieuw ingedoken. Het gaat niet verholpen worden; het heeft ermee te maken dat er extra toestemming nodig is van de gebruiker een SSID op te halen, wat ook voor bijvoorbeeld een extra notificatie leidt. Er is besloten dat het daarom unknown blijft, omdat de gebruiker het vaak zelf wel weet.
O, oké, jammer maar niet heel belangrijk.
Is het dan niet mogelijk dat jullie de tekst Wi-Fi vermelden i.p.v. de SSID op Android 9.0? Anders lijkt het net een bug 😉
Haha, ik snap je gedachtegang. Ik ga het doorzetten, maar kan niet beloven dat het aangepast gaat worden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.