Sinds gisteren speelt de app geen video s meer af, zowel bij TV kijken als bij terugkijken dan wel movies en series komt de melding 'deze video kan niet worden afgespeeld 4003'. Ziggo Go app verwijderen en opnieuw installeren heeft niet geholpen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Oplossing inmiddels gevonden, had met de RAM instellingen te maken vd Android Telefoon, die stond op 2 GB, door deze op 4 GB te zetten is het probleem opgelost en werkt de afspeelmogelijkheid op de telefoon weer.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je ook geprobeerd je Modem even te resetten en daarna nog een keer te proberen.
Neem je Internet van Ziggo af en welke Ziggo Go gebruik je want er zijn er 2, 1 voor de gewone gebruik en 1 voor Android-AppleTV en Amazone FireStick
Misschien dat je iets meer kan vertellen.
Zet ook even volgende in je profiel
Vermeld graag postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen Ziggo Medewerkers gelijk de juiste gegevens erbij pakken en je sneller helpen als ze het topic benaderen
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hoi @Wustlich88,
Hoe is het nu met de problemen rondom Ziggo GO ?
De vragen die @Dave stelt zijn erg nuttig, heb je dit getest en of een antwoord op de vraag als de problemen nog relevant zijn? 😄
Ik heb het probleem alleen op mijn mobiele device, een Samsung A51 en sinds enkele dagen.
Daar krijg ik in de app wanneer ik iets wil afspelen de melding zoals beschreven óf de melding dat het lijkt alsof de verbinding traag is, probeer het later opnieuw, zowel via Wifi als 4G. Dit nooit eerder zo gehad en inmiddels een aantal dagen.
Afspelen vanuit de media box op mijn tv gaat prima
Afspelen in de app op mijn laptop gaat prima
Afspelen vanaf de Samsung A51 via mijn chromecast op mijn tv gaat prima.
Alleen afspelen OP de Samsung A51 werkt sinds een aantal dagen niet meer, ook niet na het verwijderen van de app op mijn telefoon en het opnieuw instaleren van de Ziggo Go app
Hoi, zie mijn reactie naar Dave, inmiddels ook de modem opnieuw opgestart, omdat het om een probleem gaat op mijn telefoon leek mij dit niet aannemelijk, maar toch geprobeerd. Het probleem van geen video's kunnen afspelen zit echt alleen in de app op mijn telefoon
Vreemd, @Wustlich88. Heb je dit zowel op de wifi als op je mobiele netwerk getest met je telefoon?
En welke versie van je app gebruik je momenteel? En voor de zekerheid; welke android versie staat er op je telefoon?
Oplossing inmiddels gevonden, had met de RAM instellingen te maken vd Android Telefoon, die stond op 2 GB, door deze op 4 GB te zetten is het probleem opgelost en werkt de afspeelmogelijkheid op de telefoon weer.
Probeeer dit eens.
Ziggo Go installatie
Als je volgende eens probeerd.
App-rechten wijzigen
Mocht er ook verwijzing naar Bluetooth zijn, ook die toestaan, daarna de App sluiten en je telefoon opnieuw opstarten en na opstarten nog eens proberen.
Lukt dit niet, verwijder de Ziggo Go door naar de Google Playstore te gaan, als hij is verwijderd, start je toestel opnieuw op, ga dan naar Ziggo Go App - APK installeer de app en daarna eventueel de Update, belangrijk als ie om Toestaan acties vraagt, deze op accepteer doen.
@Wustlich88 schreef:Oplossing inmiddels gevonden, had met de RAM instellingen te maken vd Android Telefoon, die stond op 2 GB, door deze op 4 GB te zetten is het probleem opgelost en werkt de afspeelmogelijkheid op de telefoon weer.
Wat fijn om te lezen dat je het probleem zelf op hebt weten te lossen!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.