1
Vraag
2
Reacties
Wustlich88

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Go 4003

Sinds gisteren speelt de app geen video s meer af, zowel bij TV kijken als bij terugkijken dan wel movies en series komt de melding 'deze video kan niet worden afgespeeld 4003'. Ziggo Go app verwijderen en opnieuw installeren heeft niet geholpen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wustlich88
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Oplossing inmiddels gevonden, had met de RAM instellingen te maken vd Android Telefoon, die stond op  2 GB, door deze op 4 GB te zetten is het probleem opgelost en werkt de afspeelmogelijkheid op de telefoon weer.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Heb je ook geprobeerd je Modem even te resetten en daarna nog een keer te proberen.

 

Neem je Internet van Ziggo af en welke Ziggo Go gebruik je want er zijn er 2, 1 voor de gewone gebruik en 1 voor Android-AppleTV en Amazone FireStick

Misschien dat je iets meer kan vertellen.

 

Zet ook even volgende in je profiel

Vermeld graag postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen Ziggo Medewerkers gelijk de juiste gegevens erbij pakken en je sneller helpen als ze het topic benaderen
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hoi @Wustlich88

Hoe is het nu met de problemen rondom Ziggo GO ? 

De vragen die @Dave! stelt zijn erg nuttig, heb je dit getest en of een antwoord op de vraag als de problemen nog relevant zijn? 😄 

Wustlich88
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb het probleem alleen op mijn mobiele device, een Samsung A51 en sinds enkele dagen.

Daar krijg ik in de app wanneer ik iets wil afspelen de melding zoals beschreven óf de melding dat het lijkt alsof de verbinding traag is, probeer het later opnieuw, zowel via Wifi als 4G. Dit nooit eerder zo gehad en inmiddels een aantal dagen.

 

Afspelen vanuit de media box op mijn tv gaat prima

Afspelen in de app op mijn laptop gaat prima

Afspelen vanaf de Samsung A51 via mijn chromecast op mijn tv gaat prima.

Alleen afspelen OP de Samsung A51 werkt sinds een aantal dagen niet meer, ook niet na het verwijderen van de app op mijn telefoon en het opnieuw instaleren van de Ziggo Go app

Wustlich88
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi, zie mijn reactie naar Dave, inmiddels ook de modem opnieuw opgestart, omdat het om een probleem gaat op mijn telefoon leek mij dit niet aannemelijk, maar toch geprobeerd. Het probleem van geen video's kunnen afspelen zit echt alleen in de app op mijn telefoon

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Vreemd, @Wustlich88. Heb je dit zowel op de wifi als op je mobiele netwerk getest met je telefoon? 
En welke versie van je app gebruik je momenteel? En voor de zekerheid; welke android versie staat er op je telefoon? 

Wustlich88
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Oplossing inmiddels gevonden, had met de RAM instellingen te maken vd Android Telefoon, die stond op  2 GB, door deze op 4 GB te zetten is het probleem opgelost en werkt de afspeelmogelijkheid op de telefoon weer.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Probeeer dit eens.

 

Ziggo Go installatie

 

Als je volgende eens probeerd.

 

App-rechten wijzigen

  1. Open de app Instellingen op je telefoon.
  2. Tik op Apps.
  3. Tik op de app Ziggo Go die je wilt wijzigen. Als je de app niet kunt vinden, tik je op Alle apps bekijken. ...
  4. Tik op Rechten. ...
  5. Als je een instelling voor rechten wilt wijzigen, tik je erop en kies je Toestaan.

Mocht er ook verwijzing naar Bluetooth zijn, ook die toestaan, daarna de App sluiten en je telefoon opnieuw opstarten en na opstarten nog eens proberen.

 

Lukt dit niet, verwijder de Ziggo Go door naar de Google Playstore te gaan, als hij is verwijderd, start je toestel opnieuw op, ga dan naar Ziggo Go App - APK installeer de app en daarna eventueel de Update, belangrijk als ie om Toestaan acties vraagt, deze op accepteer doen.

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

@Wustlich88  schreef:

Oplossing inmiddels gevonden, had met de RAM instellingen te maken vd Android Telefoon, die stond op  2 GB, door deze op 4 GB te zetten is het probleem opgelost en werkt de afspeelmogelijkheid op de telefoon weer.


Wat fijn om te lezen dat je het probleem zelf op hebt weten te lossen!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic