1
Vraag
2
Reacties
Grote Waler

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO zoekfunctie skipt steeds naar populaire zoekopdrachten

Sedert enige dagen kan ik niet meer bij mijn eigen zoekopdrachten. Wanneer ik op het vergrootglas toets skipt de functie steeds naar populaire zoekopdrachten welke ik dan gebruik maar deze herkend bv the bold and the beautiful niet eens. Heel vervelend daar ik diverse programma's volg.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Grote Waler
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hallo het werkt weer. Het was waarschijnlijk een bug. Alle zoekopdrachten verschenen weer en ik kan alle zoekopdrachten weer doen. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2777Posts
  • 290Oplossingen
  • 2249Likes
Grote Waler Goed dat je de Community aanhaakt! Wat bedoel je precies? Kun je het misschien beter duiden met een print screen? Alvast bedankt!
Grote Waler
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik start ziggo go op via smartphone of via de pc. Dan toets ik menu en ga naar tv kijken of tv replay. Wanneer ik op het vergrootglas programma's zoeken druk gaat hij niet naar recente opzoekopdrachten van mijzelf maar gaat hij meteen door naar populaire zoekopdrachten welke ikzelf niet kan verwijderen. Terwijl hij dat doet zie ik in een tel mijn zoekopdrachten wel maar kan er niet bij want hij skipt meteen door. Geprobeerd met het pijltje terug maar hij blijft het doen. Dus ik kan geen eigen zoekopdracht doen want als ik tekst type voor een zoekopdracht herkend de zoekfunctie niets van welke tekst ik ook type. Verders heb ik alle instellingen etc nagekeken maar niets helpt. Mede doet hij dat ook als ik movies & series opstart.
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9253Posts
  • 1084Oplossingen
  • 4157Likes
Grote Waler wrote:
Ik start ziggo go op via smartphone of via de pc. Dan toets ik menu en ga naar tv kijken of tv replay. Wanneer ik op het vergrootglas programma's zoeken druk gaat hij niet naar recente opzoekopdrachten van mijzelf maar gaat hij meteen door naar populaire zoekopdrachten welke ikzelf niet kan verwijderen. Terwijl hij dat doet zie ik in een tel mijn zoekopdrachten wel maar kan er niet bij want hij skipt meteen door. Geprobeerd met het pijltje terug maar hij blijft het doen. Dus ik kan geen eigen zoekopdracht doen want als ik tekst type voor een zoekopdracht herkend de zoekfunctie niets van welke tekst ik ook type. Verders heb ik alle instellingen etc nagekeken maar niets helpt. Mede doet hij dat ook als ik movies & series opstart.

Doel je op deze zoekbalk?

Dan klopt het in ieder geval; je kunt hier alleen op kanaal zoeken, dus hij zal je al heel snel 'afkappen' als er geen kanaal meer overblijft op basis wat je typt. Wil je een programma zoeken, dan kun je helemaal rechtsboven (naast je inlognaam) zoeken.
Grote Waler
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hallo het werkt weer. Het was waarschijnlijk een bug. Alle zoekopdrachten verschenen weer en ik kan alle zoekopdrachten weer doen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8174Posts
  • 2417Oplossingen
  • 4018Likes

Fijn dat alles weer in kannen en kruiken is @Grote Waler 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic