Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo het werkt weer. Het was waarschijnlijk een bug. Alle zoekopdrachten verschenen weer en ik kan alle zoekopdrachten weer doen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Grote Waler wrote:
Ik start ziggo go op via smartphone of via de pc. Dan toets ik menu en ga naar tv kijken of tv replay. Wanneer ik op het vergrootglas programma's zoeken druk gaat hij niet naar recente opzoekopdrachten van mijzelf maar gaat hij meteen door naar populaire zoekopdrachten welke ikzelf niet kan verwijderen. Terwijl hij dat doet zie ik in een tel mijn zoekopdrachten wel maar kan er niet bij want hij skipt meteen door. Geprobeerd met het pijltje terug maar hij blijft het doen. Dus ik kan geen eigen zoekopdracht doen want als ik tekst type voor een zoekopdracht herkend de zoekfunctie niets van welke tekst ik ook type. Verders heb ik alle instellingen etc nagekeken maar niets helpt. Mede doet hij dat ook als ik movies & series opstart.
Hallo het werkt weer. Het was waarschijnlijk een bug. Alle zoekopdrachten verschenen weer en ik kan alle zoekopdrachten weer doen.
Fijn dat alles weer in kannen en kruiken is @Grote Waler
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.