gertmieke

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo GO zoeken geeft geen seizoennummers

Als ik in de Ziggo app een serie opzoek, dan zie ik staan dat er bijv. 3 seizoenen en 30 afleveringen zijn. Als ik daar op klik, zie de eerste bovenaan volledig staan. Daaronder staat: Meer afleveringen. Bij die afleveringen staat alleen een afleveringsnummer en geen seizoennummer. 

Omdat bij sommige series diverse seizoenen door elkaar worden uitgezonderd, moet ik dan iedere aflevering aanklikken om te kijken welk seizoen dit is.

@Ziggo  Kunnen jullie kijken of dit aan te passen is, zodat je in 1 oogopslag het seizoen en afleveringnummer ziet? 

Alvast bedankt!

7 Reacties 7
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15960Posts
  • 685Oplossingen
  • 3858Likes

Beste @gertmieke 

Om welke serie gaat dit, want staat er niet bij, misschien zou ik dit dan zelf ook even kunnen bekijken straks en doorgeven aan de betreffende Ziggo Medewerker.

Dit is een klant helpt klant Community maar als meer mensen dit hebben dan kunnen we dit doorgeven.

gertmieke
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Dave!Het is bij alle series. Kijk bijvoorbeeld bij The Goldbergs of Last man standing. 

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15960Posts
  • 685Oplossingen
  • 3858Likes

als ik ze opzoek krijg ik Comedy Central, afleveringen in de vierkantjes maar inderdaad niet alle seizoenen, alleen gericht op Comedy Central. Goed punt hier en zal dit vermelden aan een Ziggo medewerker.

gertmieke
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Dave! het is bij meer zenders hoor. Bijvoorbeeld Discovery channel: Deadliest catch en bij BBC first: Death in Paradise.

Wat ik trouwens bij andere series zie is dat er helemaal geen Meer afleveringen staan, terwijl er als ik de serie opzoek wel staat 1 seizoen 3 afleveringen. Kijk bijv. bij Blue Blood op SBS9 en bij The Resident bij Fox.

Of moet ik hier een nieuwe topic aanmaken?

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15960Posts
  • 685Oplossingen
  • 3858Likes

Heb het aan een Ziggo medewerker vermeld, en deze komt zekers wel het topic is, in weekend is de bezetting minimaal, maar het is gemeld, kan een storing of ze zijn bezig. Maar dat lees ik wel terug.

Zet voor de zekerheid postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

gertmieke
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Super bedankt en we wachten het wel af. Het is uiteraard geen spoed voor het weekend 😉

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1226Posts
  • 127Oplossingen
  • 316Likes

Bedankt voor scherpe blik hierop @gertmieke
We kunnen dit eigenlijk verdelen over 2 groepen. 

Het eerste punt zou het zoeken inderdaad een stuk makkelijker maken zodat je niet meer aflevering voor aflevering na hoeft te gaan. 

Punt 2 zou gewoon goed moeten zijn. Hij hoort je gewoon te tonen wat er op dat moment beschikbaar is of wat er in de pijplijn zit. Dus zowel oude afleveringen die je terug kunt kijken via "Terugkijken" en afleveringen die in de toekomst gepland staan. 

Beide punten heb ik doorgezet naar de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Zodra ik hierop een terugkoppeling krijg, kom ik hierop terug. 

Uitgelicht topic