Als ik in de Ziggo app een serie opzoek, dan zie ik staan dat er bijv. 3 seizoenen en 30 afleveringen zijn. Als ik daar op klik, zie de eerste bovenaan volledig staan. Daaronder staat: Meer afleveringen. Bij die afleveringen staat alleen een afleveringsnummer en geen seizoennummer.
Omdat bij sommige series diverse seizoenen door elkaar worden uitgezonderd, moet ik dan iedere aflevering aanklikken om te kijken welk seizoen dit is.
@Ziggo Kunnen jullie kijken of dit aan te passen is, zodat je in 1 oogopslag het seizoen en afleveringnummer ziet?
Alvast bedankt!
Bedankt voor scherpe blik hierop @gertmieke
We kunnen dit eigenlijk verdelen over 2 groepen.
Het eerste punt zou het zoeken inderdaad een stuk makkelijker maken zodat je niet meer aflevering voor aflevering na hoeft te gaan.
Punt 2 zou gewoon goed moeten zijn. Hij hoort je gewoon te tonen wat er op dat moment beschikbaar is of wat er in de pijplijn zit. Dus zowel oude afleveringen die je terug kunt kijken via "Terugkijken" en afleveringen die in de toekomst gepland staan.
Beide punten heb ik doorgezet naar de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Zodra ik hierop een terugkoppeling krijg, kom ik hierop terug.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Beste @gertmieke
Om welke serie gaat dit, want staat er niet bij, misschien zou ik dit dan zelf ook even kunnen bekijken straks en doorgeven aan de betreffende Ziggo Medewerker.
Dit is een klant helpt klant Community maar als meer mensen dit hebben dan kunnen we dit doorgeven.
@DaveHet is bij alle series. Kijk bijvoorbeeld bij The Goldbergs of Last man standing.
als ik ze opzoek krijg ik Comedy Central, afleveringen in de vierkantjes maar inderdaad niet alle seizoenen, alleen gericht op Comedy Central. Goed punt hier en zal dit vermelden aan een Ziggo medewerker.
@Dave het is bij meer zenders hoor. Bijvoorbeeld Discovery channel: Deadliest catch en bij BBC first: Death in Paradise.
Wat ik trouwens bij andere series zie is dat er helemaal geen Meer afleveringen staan, terwijl er als ik de serie opzoek wel staat 1 seizoen 3 afleveringen. Kijk bijv. bij Blue Blood op SBS9 en bij The Resident bij Fox.
Of moet ik hier een nieuwe topic aanmaken?
Heb het aan een Ziggo medewerker vermeld, en deze komt zekers wel het topic is, in weekend is de bezetting minimaal, maar het is gemeld, kan een storing of ze zijn bezig. Maar dat lees ik wel terug.
Zet voor de zekerheid postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Super bedankt en we wachten het wel af. Het is uiteraard geen spoed voor het weekend 😉
Bedankt voor scherpe blik hierop @gertmieke
We kunnen dit eigenlijk verdelen over 2 groepen.
Het eerste punt zou het zoeken inderdaad een stuk makkelijker maken zodat je niet meer aflevering voor aflevering na hoeft te gaan.
Punt 2 zou gewoon goed moeten zijn. Hij hoort je gewoon te tonen wat er op dat moment beschikbaar is of wat er in de pijplijn zit. Dus zowel oude afleveringen die je terug kunt kijken via "Terugkijken" en afleveringen die in de toekomst gepland staan.
Beide punten heb ik doorgezet naar de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Zodra ik hierop een terugkoppeling krijg, kom ik hierop terug.
@Jiri , kan jij nog eens navragen of dit onderwerp al wat hoger op de lijst kan komen?
Goedemiddag @gertmieke, goed dat je het opnieuw aankaart. Via de Ziggo Go app zie ik dat het werkt. Wel valt het mij op dat het via de browserversie nog niet werkt, ervaar jij hier het probleem? Dan moet ik dit opnieuw uitzetten.
Goedemiddag @Lotte , vreemd maar ik heb gekeken in de app (via tablet en laptop), maar bij mij staan er geen seizoennummers bij. Kijk bijvoorbeeld bij Last man standing (Comedy) of Blue Bloods (SBS9). Op de tv staat het wel goed.
Ook het aantal klopt nog steeds niet. Kijk bij The resident en dan staat er 1 seizoen (3 afleveringen) maar als je doorklikt, komt er maar 1 naar boven. Op de tv is dat wel goed.
@gertmieke Wil je de app eens verwijderen en opnieuw installeren op die apparaten? Ik heb het hier voor deze series bekeken en ik zie het hier bij Blue Bloods wel goed staan. Bij de Last man standing zie ik inderdaad nog geen seizoennummers terug. Dit kan ik ik uitzetten. Bij The Resident zie ik er wel 3 terug, waarvan 1 een herhaling. Het gaat dan om nummer 14 en 15.
@Lotte , ik heb de app verwijderd op mijn tablet en weer geïnstalleerd. Maar het blijft hetzelfde.
Ik doe een foto erbij om het te laten zien. Misschien is er een misverstand waarover het precies gaat.
Ik heb 2 afleveringen omcirkeld en daar zie je geen seizoennummer bij.
Verder zie ik bij The resident maar 1 aflevering staan en dat is degene die ik opgenomen heb.
Hi @gertmieke ,
Dit topic is enige tijd stil komen te staan, sorry daarvoor! De suggestie staat intern nog steeds uit. In de afbeelding die je stuurt, staan inderdaad alleen de titels met daarvoor de afleveringnummers. Pas als je er op klikt, zie je het seizoen. Voor mijn beeldvorming: In de praktijk volgen de meeste afleveringen elkaar gewoon op toch? Of, zoals in je afbeelding, het einde van het ene seizoen en het begin van de andere. Of staat het vaak door elkaar?
Ik kan me je suggestie voorstellen, door bijvoorbeeld de titel te beginnen met "S02E04", maar of dat haalbaar is, weet ik nog niet.
Hoi @Alex , ik snap dat dit geen prioriteit had. Je hebt gelijk dat vaak de afleveringen zich netjes opvolgen. Alleen moet ik dan aflevering 1 bekijken of dat dit niet een nieuw seizoen is. Verder zijn er ook series waarvan er 3 series tegelijk bezig zijn en ook nog herhaalt worden. Dan is het niet altijd opvolgend.
Zoals je schrijft is het S02E04 een handige oplossing.
Het andere punt staat ook nog open. Dat als je bijvoorbeeld The Resident opzoekt, dan zegt hij dat er 1 seizoen en 3 afleveringen zijn. Maar als je doorklikt dan zie je maar 1 aflevering komen.
In ieder geval weer bedankt dat je laat weten dat het nog niet helemaal vergeten is 🙂
@gertmieke schreef:
Het andere punt staat ook nog open. Dat als je bijvoorbeeld The Resident opzoekt, dan zegt hij dat er 1 seizoen en 3 afleveringen zijn. Maar als je doorklikt dan zie je maar 1 aflevering komen.
Ik vermoed dat dit samenhangt met wat er op dat moment in de TV-gids bekend is: Op dit moment kun je de aflevering van vorige week terugkijken via Replay TV. Er vindt daarnaast vandaag een aflevering plaats én weet de EPG dat er volgende week en over twee week een aflevering plaatsvindt. (Dit valt te checken door een serie-opname in de plannen). Op dat moment heeft de EPG in zijn totaliteit dus 4 afleveringen beschikbaar.
Ook hiervoor geldt: Ik snap inderdaad het punt, maar weet in dit geval niet zeker of een andere weergave logischer is of mogelijk is.
@Alex , ik zat wat programma's na te kijken in Ziggo Go of er soms nieuwe uitzendingen komen en toen zag ik bij Chicago Fire (Net5+Ziggo M&S) en Madam Secretary (M&S) een prima oplossing voor het seizoen nummer. Alleen weet ik dus niet of dat bij alle zenders zo ingesteld kan worden. Ik doe een print screen erbij.
Goede aanvulling! In die situatie geldt dat alle informatie beschikbaar is omdat álle seizoenen en afleveringen direct beschikbaar zijn via Prime of Movies & Series. Dat hangt samen met mijn vorige bericht: De EPG kent alleen de afleveringen die op dat moment in de gids staan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.