CommunityStudio
Community Moderator
Community Moderator

Ziggo GO: zo stel je de ondertiteling in!

Zonder ondertiteling is jouw favoriete serie misschien moeilijk te volgen. Dus wil je niks missen? Bekijk dan deze video en stel de ondertiteling in op Ziggo GO. 

Abonneer je op ons YouTube kanaal en kijk als eerste naar de nieuwste Support Video's. Gemaakt door onze eigen Community leden. 

< Abonneer je hier >

13 Reacties 13
Meldingen
Aan Uit
Liza
Level 1

Bij de serie : Unter dir die stadt krijg ik wel ondertiteling via de ziggo next box, maar niet via de app op mijn ipad.

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Dankjewel voor je melding @Liza. Ik ga het intern doorzetten naar een andere afdeling. Je kunt de film mét ondertiteling kijken via de mediabox en ook via ziggogo.tv.

Cvhijfte
Level 1

Geen bezit van mediabox maar ci card .Streaming from ipad or iphone to tv  ondertiteling is niet constant alle settings ingesteld veelal geen ondertiteling.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hoi @Cvhijfte

Jammer dat de ondertiteling niet constant is. Speelt het zodra je gaat streamen naar de TV of ook als je rechtstreeks kijkt op je iPad of iPhone?

0 Kudos
Cvhijfte
Level 1

Hi ziggo , op ipad geen ondertiteling ook niet bij streamen naar tv

0 Kudos
Jacob
Community Moderator
Community Moderator

@Cvhijfte dank voor de toelichting. Zowel niet via de App, als browser? En stel, je opent het via je Ipad vóór je gaat streamen (en ik neem aan dat er dan wel ondertiteling is) en je start daarna de stream op naar je tv, blijft de ondertiteling dan wel staan? 

0 Kudos
Cvhijfte
Level 1

@Jacobthanks, 

het gehele 3de seizoen van ‘City on a hill series’  geen ondertiteling op geen enkele manier.
Vandaag met een film treamen wel. Dus vooralsnog willekeurig.

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@Cvhijfte Duidelijk! Hou het vooral in de gaten, wij ontvangen graag voorbeelden. 

0 Kudos
Hanz61
Level 1

Geen ondertiteling The Endgame op Ziggo Go app!

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hey @Hanz61. Via welk apparaat ervaar je dit? En kan je de ondertiteling uberhaupt niet aanzetten/zie je de optie niet, of kan je m wel aanzetten maar zie je vervolgens de ondertiteling niet verschijnen? 

0 Kudos
Hanz61
Level 1

Gebruik een iPad, je kunt ondertiteling niet instellen of aanpassen, dit zou automatisch NL ondertiteling moeten geven!

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Duidelijk. Helaas zijn er een paar series waarbij de ondertiteling niet werk op IOS apparaten :-(. Dit is bekend en er wordt aan gewerkt. Tot die tijd ben je helaas aangewezen op een ander apparaat om de serie te bekijken of de serie kijken zonder ondertiteling. 

Dave
Level 20
T.E.A.M.

@Lycke  en @Hanz61  Houd wel je je IOS/MacOS/iPadOS up to date met de software die wordt nu laatste weken veel uitgerold ivm bugfixes.