Zonder ondertiteling is jouw favoriete serie misschien moeilijk te volgen. Dus wil je niks missen? Bekijk dan deze video en stel de ondertiteling in op Ziggo GO.
Abonneer je op ons YouTube kanaal en kijk als eerste naar de nieuwste Support Video's. Gemaakt door onze eigen Community leden.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bij de serie : Unter dir die stadt krijg ik wel ondertiteling via de ziggo next box, maar niet via de app op mijn ipad.
Dankjewel voor je melding @Liza. Ik ga het intern doorzetten naar een andere afdeling. Je kunt de film mét ondertiteling kijken via de mediabox en ook via ziggogo.tv.
Geen bezit van mediabox maar ci card .Streaming from ipad or iphone to tv ondertiteling is niet constant alle settings ingesteld veelal geen ondertiteling.
Hoi @Cvhijfte,
Jammer dat de ondertiteling niet constant is. Speelt het zodra je gaat streamen naar de TV of ook als je rechtstreeks kijkt op je iPad of iPhone?
Hi ziggo , op ipad geen ondertiteling ook niet bij streamen naar tv
@Jacobthanks,
het gehele 3de seizoen van ‘City on a hill series’ geen ondertiteling op geen enkele manier.
Vandaag met een film treamen wel. Dus vooralsnog willekeurig.
@Cvhijfte Duidelijk! Hou het vooral in de gaten, wij ontvangen graag voorbeelden.
Geen ondertiteling The Endgame op Ziggo Go app!
Hey @Hanz61. Via welk apparaat ervaar je dit? En kan je de ondertiteling uberhaupt niet aanzetten/zie je de optie niet, of kan je m wel aanzetten maar zie je vervolgens de ondertiteling niet verschijnen?
Gebruik een iPad, je kunt ondertiteling niet instellen of aanpassen, dit zou automatisch NL ondertiteling moeten geven!
Duidelijk. Helaas zijn er een paar series waarbij de ondertiteling niet werk op IOS apparaten :-(. Dit is bekend en er wordt aan gewerkt. Tot die tijd ben je helaas aangewezen op een ander apparaat om de serie te bekijken of de serie kijken zonder ondertiteling.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.