1
Vraag
2
Reacties
avbcvm

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo GO zeg dat ik een abonnement nodig heb, ondanks TV Start

ik heb TV START CI+ pakket inclusief ZIGGO GO . Toch melding met ziggogo dat ik een abonnement nodig heb. 3 dagen terug gewoon nog kunnen gebruiken . Wie kan administratief dit terugzetten ?.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
avbcvm
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

na telefonisch consult aangeraden om uit te loggen bij ziggogo app en weer inlogggen .

Gedaan werkte niet .  Bij ziggo even 5 minuten aan de lijn blijven ga advies vragen .

 

WAT GEBEURDE ?  .   Na 4 minuten werd ziggogo kanaal actief en deed alles het weer.

Gezegd is dat bij ZIGGO niets veranderd is .

 

Blij maar MERKWAARDIG

Bekijk in context

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9329Posts
  • 570Oplossingen
  • 2427Likes

het klopt idd dat op de factuur Ziggo go niet vermeld wordt.

maar bij kabel tv en tv start compleet en max en internet + online tv is Ziggo go inbegrepen.

 

alleen bij internet only abonnement zit geen Ziggo go

Bekijk in context

7 Reacties 7
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9329Posts
  • 570Oplossingen
  • 2427Likes

een moderator kan het voor je oplossen 

binnen 2 a 3 werkdagen komt een moderator langs het topic

Kameleon1987

Level 9
  • 263Posts
  • 2Oplossingen
  • 359Likes

Hallo @avbcvm 

Ik weet niet op welke manier je dit probeert te kijken, laptop, tablet of mobiel.
Kan je eens de volgende dingen nakijken naar gelang de situatie:
- Is je toestel up-to-date
- Is de geinstalleerde ziggogo app up-to-date
- Deinstalleer en installeer de app eens opnieuw
- Als je op je mobiele netwerk gaat, heb je dan hetzelfde probleem

  - Zo nee, als je dan terug schakelt naar je wifi, zou het moeten werken, anders wifi uit je lijst halen, en opnieuw verbinden.
- Hoe zit het als je probeert te kijken op de laptop of juist tablet/mobiel

Mocht hier niets uit komen, laat dan even achter met welk toestel, welke versie, eventuele software versie van de app en foutmelding als je die hebt achter. Hoe meer info, hoe beter, dan kan de moderator je beter te woord staan.

avbcvm
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

toestel galaxy s6  , alle updates gedaan

ziggogo app up-to-date (oude weggedaan en opnieuw)

mobiele netwerk zelfde probleem

op laptop ook fout ook abonnement nodig . klik op abonnement dan scherm met

extra zenderpakket sport compleet nemen ????????????

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9329Posts
  • 570Oplossingen
  • 2427Likes

heb je het al via een laptop geprobeerd ?

avbcvm
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

op laptop ook fout ook abonnement nodig . klik op abonnement dan scherm met

extra zenderpakket sport compleet nemen ????????????

 

iets gek geconstateerd

Op mijn ziggo geef tv-pakket aan ziggo internet start CI+  inclusief  ziggo go

maar op mijn factuur bijna dezelfde items behalve ziggo go

zie bijgevoegde bestanden

 

avbcvm
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

na telefonisch consult aangeraden om uit te loggen bij ziggogo app en weer inlogggen .

Gedaan werkte niet .  Bij ziggo even 5 minuten aan de lijn blijven ga advies vragen .

 

WAT GEBEURDE ?  .   Na 4 minuten werd ziggogo kanaal actief en deed alles het weer.

Gezegd is dat bij ZIGGO niets veranderd is .

 

Blij maar MERKWAARDIG

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9329Posts
  • 570Oplossingen
  • 2427Likes

het klopt idd dat op de factuur Ziggo go niet vermeld wordt.

maar bij kabel tv en tv start compleet en max en internet + online tv is Ziggo go inbegrepen.

 

alleen bij internet only abonnement zit geen Ziggo go

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic