bo.vanalleswat

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO werkt niet: "YPd: Socketexception"

Goedemorgen, ik krijg steeds deze melding (zie bijlage) als ik tv kijk via mijn iphone: 
Dit gebeurt elke dag na zo’n 10 a 15 minuten tv kijken (niet via wifi, ben nu op vakantie op een camping in zeeland, en gebruik geen wifi vd camping want dat doet ziggo go het helemaal niet). Op ipad idem. Wie weet een oplossing?

 

12 Reacties 12
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @bo.vanalleswat

 

Welkom hier op de Ziggo Community

 

Super leuk dat je zelf vanaf je vakantieadres in Zeeland ons weet te vinden.

Jammer dat het TV plezier op de camping helaas tegen valt.

Ik moet zeggen, deze foutmelding komt mij niet bekend voor. Het lijkt er bijna op dat er instellingen op het apparaat niet goed staan.

@Dave! Heb jij suggesties ?

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes

Dank je wel @Jamyla  🤗 misschien helpt dit voor @bo.vanalleswat 

 

Je kan in de Ziggo Go App bij link op je foto icoontje klikken, dan onderaan op instellingen

 

Ga dan naar App voorkeuren en zet Mobiel streamen -Gebruik je mobiele netwerk om te streamen het schuifje aan

 

 

 

IMG_4700.jpgIMG_4701.jpg

IMG_7778.PNG

 

 

 

 

 

 

Downloads 

Mobiele verbinding voor downloaden kan je aanzetten hoeft niet

Video Kwaliteit op Laag anders trekt ie meer data

 

 

Kijkgegevens Beheren zou ik alles even uit zetten, als je weer thuis bent dan kan je dat altijd weer terug instellen

 

IMG_7780.PNG

bo.vanalleswat
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles stond goed, behalve kijkgegevens beheren. Echter doet het nog steeds niet.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @bo.vanalleswat! Irritant dat het allemaal niet wil lukken! Je geeft aan dat het op de iPhone en iPad beide niet werkt als je op 4G zit maar ook niet op de wifi. Als je op de wifi zit, gebeurt dan precies hetzelfde? En je kan niks kijken/terugkijken? App is al een keer opnieuw gedownload? 

bo.vanalleswat
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gebeurd idd ook op wifi. Heb al diverse keren app opnieuw gedownload. Werkt ook niet.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Ik denk dat we het beste even kunnen afwachten of Ziggo GO thuis wel zorgeloos werkt. Dan kunnen we de verbinding uitsluiten.

Wanneer ben je terug van de camping? @bo.vanalleswat

bo.vanalleswat
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zondag 21/8 ben ik terug van vakantie

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @bo.vanalleswat. Fijne vakantie gehad? Hoe gaat het nu? 

bo.vanalleswat
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wifi thuis werkt goed. 
alleen met 4G krijg ik de volgende melding099F997A-0201-47B1-87DA-533D114DC68B.jpeg

 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Top dat het via wifi wel goed werkt. Nu blijft het wel de vraag wat er precies via 4G. 
Krijg je gelijk deze melding of is dit na een bepaalde periode? 
Ervaar je dit bij alle programma's?
Gekke vraag, maar heb je jouw telefoon al eens opnieuw opgestart?

bo.vanalleswat
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
  1. Krijg na ongeveer 10/15 minuten deze melding. Ja bij alle programma’s.
  2. telefoon idd al diverse keren opnieuw opgestart. Tevens de ziggo go app eraf gehaald en er weer opnieuw opgezet.
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemiddag @bo.vanalleswat, bedankt voor de terugkoppeling! Afgelopen woensdag is er een nieuwe update geweest, hoe gaat het nu? 

Uitgelicht topic