sinds een half jaar kan ik de app niet meer starten in bovengenoemde TV box. als ik probeer in te loggen stopt de hele app. en kom ik dus niet verder. weet iemand hierop een oplossing. Ik had de next mini ook al geprobeerd, maar deze werkt niet buitenshuis of in het buitenland. dus het moet wel met deze box
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je met een te oude versie werkt op je 88Pro20 kan het zijn dat die niet meer wordt ondersteund.
Er zijn op dit moment drie apps mogelijk:
Casten met de ZiggoGO app op een mobiel device naar een apparaat waar ZiggoGOTV is geïnstalleerd lukt ook alleen als die op een Ziggo internet aansluiting is aangesloten, die neemt namelijk dan de controle over. Maw zorg dan als je daar naar toe wilt casten dat de ZiggoGOTV app daarop is verwijderd.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Waarschijnlijk werkt de x88 pro 20 ultra hd 8k ook niet meer buitenshuis. Ziggo vereist een netwerkverbinding via het Ziggo netwerk. Via een verbinding van derden gaat het us niet meer lukken
Als je met een te oude versie werkt op je 88Pro20 kan het zijn dat die niet meer wordt ondersteund.
Er zijn op dit moment drie apps mogelijk:
Casten met de ZiggoGO app op een mobiel device naar een apparaat waar ZiggoGOTV is geïnstalleerd lukt ook alleen als die op een Ziggo internet aansluiting is aangesloten, die neemt namelijk dan de controle over. Maw zorg dan als je daar naar toe wilt casten dat de ZiggoGOTV app daarop is verwijderd.
De ZiggoGo app heeft tot november 2022 gewoon gewerkt, ongeacht het netwerk( overall in nederland met een 5G netwerk van KPN. En een glasvezel internet in het buitenland. tot de meest recente update kwam de app niet verder dan het openingsscherm van Ziggo, nu kan ik wel mijn userId en wachtwoord ingeven. maar dan struikelt de app en breekt totaal af,
zoals hierboven gezegd werkt de app niet langer op een niet-ziggo verbinding
Dat is ook raar, ik ben vrijdag uit Spanje teruggekomen, en daar heeft de app gewoon gewerkt op een android box (niet de bovengenoemde maar een X96
Hi @jfmdingjan,
Ik vermoed niet dat het probleem is dat je niet op een Ziggo-internetverbinding zit; dan zou je namelijk daadwerkelijk deze foutmelding te zien krijgen. Bij jou crasht hij direct al na het inloggen. Ik kan niet heel veel informatie vinden over dit boxje en vrees eigenlijk dat we er geen ondersteuning op bieden. Mocht het ondanks updates nog steeds niet werken, dan staan in het bericht van @Karel. handige tips om Ziggo GO wel werkend te krijgen.
bedankt voor dit bericht. ik zal een ander kastje moeten kopen omdat ik dit op de boot gebruik, en niet altijd via de telefoon wil casten, of via de PC en hdmi. wellicht dat een nieuw kastje beter werkt.
op een boot zit je toch zonder ziggo verbinding dus dan gaan de meeste kastjes denk ik niet werken aangezien die android tv gebruiken en daarbij is de android tv ziggo go variant niet buitenhuis te gebruiken
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.