1
Vraag
2
Reacties
jfmdingjan

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO werkt niet op x88 pro 20 ultra hd 8k

sinds een half jaar kan ik de app niet meer starten in bovengenoemde TV box.  als ik probeer  in te loggen stopt de hele app. en kom ik dus niet verder. weet iemand hierop een oplossing. Ik had de next mini ook al geprobeerd, maar deze werkt niet buitenshuis of in het buitenland. dus het moet wel met deze box

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Karel.

Level 16
  • 1832Posts
  • 222Oplossingen
  • 1195Likes

Als je met een te oude versie werkt op je 88Pro20 kan het zijn dat die niet meer wordt ondersteund.

 

Er zijn op dit moment drie apps mogelijk:

  • ZiggoGO TV app werkt op GoogleTV,AppleTV,FireTV,AndroidTV en alleen op Ziggo Internet aansluitingen.
  • Ziggogo.tv werkt op PC/laptop eventueel met HDMI kabel op groot scherm
  • ZiggoGO app werkt op smartphones/tablets en eventueel casten naar een groot scherm.

Casten met de ZiggoGO app op een mobiel device naar een apparaat waar ZiggoGOTV is geïnstalleerd lukt ook alleen als die op een Ziggo internet aansluiting is aangesloten, die neemt namelijk dan de controle over. Maw zorg dan als je daar naar toe wilt casten dat de ZiggoGOTV app daarop is verwijderd.

Bekijk in context

8 Reacties 8
iRuud

Level 7
  • 170Posts
  • 1Oplossingen
  • 35Likes

Waarschijnlijk werkt de x88 pro 20 ultra hd 8k ook niet meer buitenshuis. Ziggo vereist een netwerkverbinding via het Ziggo netwerk. Via een verbinding van derden gaat het us niet meer lukkenimage.jpg

Karel.

Level 16
  • 1832Posts
  • 222Oplossingen
  • 1195Likes

Als je met een te oude versie werkt op je 88Pro20 kan het zijn dat die niet meer wordt ondersteund.

 

Er zijn op dit moment drie apps mogelijk:

  • ZiggoGO TV app werkt op GoogleTV,AppleTV,FireTV,AndroidTV en alleen op Ziggo Internet aansluitingen.
  • Ziggogo.tv werkt op PC/laptop eventueel met HDMI kabel op groot scherm
  • ZiggoGO app werkt op smartphones/tablets en eventueel casten naar een groot scherm.

Casten met de ZiggoGO app op een mobiel device naar een apparaat waar ZiggoGOTV is geïnstalleerd lukt ook alleen als die op een Ziggo internet aansluiting is aangesloten, die neemt namelijk dan de controle over. Maw zorg dan als je daar naar toe wilt casten dat de ZiggoGOTV app daarop is verwijderd.

jfmdingjan
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De ZiggoGo app heeft tot november 2022 gewoon gewerkt, ongeacht het netwerk( overall in nederland met een 5G netwerk van KPN. En een glasvezel internet in het buitenland. tot de meest recente update kwam de app niet verder dan het openingsscherm van Ziggo, nu kan ik wel mijn userId en wachtwoord ingeven. maar dan struikelt de app en breekt totaal af,

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

zoals hierboven gezegd werkt de app niet langer op een niet-ziggo verbinding 

jfmdingjan
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat is ook raar, ik ben vrijdag uit Spanje teruggekomen, en daar heeft de app gewoon gewerkt op een android box (niet de bovengenoemde maar een X96

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @jfmdingjan,

 

Ik vermoed niet dat het probleem is dat je niet op een Ziggo-internetverbinding zit; dan zou je namelijk daadwerkelijk deze foutmelding te zien krijgen. Bij jou crasht hij direct al na het inloggen. Ik kan niet heel veel informatie vinden over dit boxje en vrees eigenlijk dat we er geen ondersteuning op bieden. Mocht het ondanks updates nog steeds niet werken, dan staan in het bericht van @Karel. handige tips om Ziggo GO wel werkend te krijgen.

jfmdingjan
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bedankt voor dit bericht. ik zal een ander kastje moeten kopen omdat ik dit op de boot gebruik, en niet altijd via de telefoon wil casten, of via de PC en hdmi. wellicht dat een nieuw kastje beter werkt.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

op een boot zit je toch zonder ziggo verbinding dus dan gaan de meeste kastjes denk ik niet werken aangezien die android tv gebruiken en daarbij is de android tv ziggo go variant niet buitenhuis te gebruiken

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic