ddpcm

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO werkt niet op tablet met Android 5.1.1

Android upgraden om ziggo go te gebruiken ivm het 5.1.1 probleem wordt voor geld aangeboden op het net.

Waarom doet Ziggo dit niet zelf voor trouwe klanten? Voor 70 euro in de maand is dit geen luxe.

** Emailadres verwijderd door Moderator ** 

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

Android voor geld upgraden? Kun je die link eens laten zien?

Dat lijkt toch sterk op iets illegaals of hackerachtig.

Sjaqie

Level 9
  • 359Posts
  • 10Oplossingen
  • 104Likes

@ddpcm 

Verwijder s.v.p. je e-mailadres (als dat nu nog kan) uit dit bericht. Is publiek forum ! 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

Haal ook je privé mailadres weg uit je bericht, hier zijn spammers dol op en hackers ook.

Klik op het pijltje rechts bovenin je bericht en op Reactie bewerken.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19177Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

Goedemiddag @ddpcm en een warm welkom op de Community,

Goed dat je met deze vraag aanklopt op dit forum! Ik begrijp dat je een link ontvangen hebt waarin staat dat je Android (5.1.1.) kunt upgraden tegen betaling. Net als expert @Bert al aangeeft lijkt mij dit geen zuivere koffie. Alle Android updates zijn namelijk gratis beschikbaar op het moment dat er een update voor het desbetreffende apparaat te downloaden is. Kun je anders een screenshot of foto met ons delen waarop deze informatie te zien is? 

Wees ook voorzichtig met het delen van gegevens op dit openbare forum. Houd e-mailadressen en gebruikersgegevens altijd voor jezelf. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat zal om niet officiele upgrade's gaan. Zogenaamde Custom Rom's. Het verbaasd mij niks als er personen hier een slaatje uit proberen te slaan.

 

 

Uitgelicht topic