Goedemiddag,
Vorige week heeft mijn laptop een grote Windows update gehad, sindsdien kan ik geen Ziggo TV meer kijken op mijn laptop. Zowel op de geïnstalleerde app op mijn laptop als in mijn browser (elke browser die ik probeer), krijg ik een heel donker scherm te zien met zwarte letters (amper leesbaar) met de tekst 'An error occurred'.
Het lijkt erop dat het aan de update ligt, ik heb al geprobeerd om de drivers van mijn grafische kaart te downgraden, maar tot nu tot niet succesvol.
Is er iemand die mij misschien kan helpen met dit probleem of dit sinds vorige week ook ervaart?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hallo,
Ik lift even mee op dit topic.
Ik heb sinds vandaag ook dit probleem.
- In gebruik de opera browser waar ik dezelfde error krijg "an error occurred". Cookies etc. verwijderd geen verschil
- in private werkt het wel met dezelfde plugins die aanstaan in niet private. (uBlock Origin)
- https://www.ziggogo.tv/player/vendors.5b2499efcf8ba5d2fa8f.js blijf wit in niet private, geeft wel tekst weer in private.
- In Edge (mijn standaard browser) met veel meer plugins en VPN werkt het wel, wat ik raar vind wat dit geeft veel vaker rare problemen. Dus het lijk hem niet in verschillende plugins te zitten.
- Ik gebruik uBlock Origin in beide browsers met zelfde instellingen.
Opera versie: Opera One (versie: 116.0.5366.51)
Windows versie: Win 11 Pro 23H2 22631.4830
Edge versie: Version 132.0.2957.127 (Official build) (64-bit)
Ik gebruik een vaste PC met 3 monitoren, dus het stukje externe monitoren gaat ook niet op.
Hi @Xoit - Top dat je al één en ander hebt uitgesloten. Is het bij jou ook ontstaan na een (specifieke) Windows Update die je donderdag hebt binnengehaald?
Het is opvallend dat het bij jou juist wel weer werkt in Edge, en ook in een incognito-venster. Dat maakt het zoeken naar de gemene deler (als die er al is) bij jou, @Hoffie82 en @Stig (topic hier) lastig. Als ik zoek naar playback-issues binnen Opera, kom ik inderdaad o.a. adblock-issues tegen, maar ik begrijp dat uBlock Origin bij jou op exact dezelfde manier functioneert/ingesteld staat in zowel een private als 'normaal' tabblad.
Van welke beveiligingssoftware op je pc maak je gebruik?
Ik denk na deze update: 2025-01 Preview cumulatieve update voor Windows 11 Version 23H2 voor systemen op basis van x64 (KB5050092)
Ik gebruik de "default" windows security
Klopt, het werkt wel in een private venster met uBlock Origin aan.
Ik ben zelf nog even gaan testen, en ik krijg het wel werkend in een normaal venster als ik in de volgende stappen uitvoer:
- Element inspecteren/devtools op de pagina https://www.ziggogo.tv waar ik dus de "an error occured" melding kreeg.
- Onder het tabje network "Disable Cache while devtools is open" aangevinkt, refresh en hierna werkt het wel.
- En het blijft werken na het verwijderen van de cache/cookies en herstart van de browser, zonder het herhalen van de bovenstaande stappen.
Zal het even aankijken de komende dagen of het blijft werken.
Bij mij werkt het nog steeds niet.
In verschillende browsers geprobeerd, alle cookies etc verwijderd en ook extensies uitgeschakeld.
Hi,
bij mij werkt het wel nu als normal. Ziet uit dat Ziggo wat heeft gedaan zodat dit tenminste voor mij is opgelost. Wel vreemd dat het niet voor allen is opgelost. Geluk met dat.
Stig
Ik weet niet hoe, heb niks veranderd, maar hij doet het bij mij weer! 😀
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.