Vraag
Reacties
Hoffie82
Level 2

Ziggo GO werkt niet na Windows update - an error occurred

Goedemiddag,

 

Vorige week heeft mijn laptop een grote Windows update gehad, sindsdien kan ik geen Ziggo TV meer kijken op mijn laptop. Zowel op de geïnstalleerde app op mijn laptop als in mijn browser (elke browser die ik probeer), krijg ik een heel donker scherm te zien met zwarte letters (amper leesbaar) met de tekst 'An error occurred'.

 

Het lijkt erop dat het aan de update ligt, ik heb al geprobeerd om de drivers van mijn grafische kaart te downgraden, maar tot nu tot niet succesvol.

 

Is er iemand die mij misschien kan helpen met dit probleem of dit sinds vorige week ook ervaart? 

0 Kudos
35 Reacties 35
Meldingen
Aan Uit
Hoffie82
Level 2
Topicstarter

Cookies en tijdelijke bestanden verwijderen maakte geen verschil.

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Misschien is onderstaande de oorzaak, reactie '0' geeft aan dat deze request is mislukt. Verder zie ik niet direct iets wat op een probleem duidt.

 

Screenshot 2025-01-04 at 17-36-07 HAR Analyzer.png

 

Wat zie je als in de browser naar de vermelde URL https://www.ziggogo.tv/player/vendors.5b2499efcf8ba5d2fa8f.js gaat?

 

Gezien het probleem niet aanwezig is een incognito-/privévenster zou ik i.i.g. testen met de add-ons/extensies/plugins in de browser een voor een uitgeschakeld en de cookies voor www.ziggogo.tv wissen.

Hoffie82
Level 2
Topicstarter

Als ik naar die URL gaat dan krijg ik een leeg wit scherm, er gebeurt verder niks (op alle browsers gebeurt er niks).

Ik heb alle extensies etc uitgeschakeld. 

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Ik zie een scherm vol JS code op de URL. Als 'last resort' zou je nog een nieuw profiel kunnen maken of Firefox herstellen naar standaardinstellingen via resp. about:profiles of about:support (handmatig kopiëren/typen naar/in adresbalk).

0 Kudos
Hoffie82
Level 2
Topicstarter

Helaas, ook dit heeft geen effect. Ik krijg nog steeds een leeg wit scherm te zien

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Vreemd, ik neig naar antivirus/firewall software op de PC, maar dat zou niet verklaren waarom het probleem in incognito/privé niet voorkomt, zie je daar wel code verschijnen op de URL?

0 Kudos
Hoffie82
Level 2
Topicstarter

Ik heb alleen de antivirus scan van Windows zelf. 

 

Wat bedoel je met: 'zie je daar wel code verschijnen op de URL?'

0 Kudos
Garihd
Level 17

@Hoffie82  schreef:

 

 

Wat bedoel je met: 'zie je daar wel code verschijnen op de URL?'


Anders geformuleerd open die url eens in de incognito modus. Wat gebeurt er dan.

Heb je toen de update klaar was met het ingebruiknemen bepaalde privacy opties toegestaan? Er moet een verbindende factor worden gevonden waarom drie browser hetzelfde gedrag vertonen met de Ziggo Go webpagina.

Als je de youtube site opent gaat dat wel goed?

0 Kudos
Hoffie82
Level 2
Topicstarter

Alles doet het behalve Ziggo Go.

 

En het wordt nu nog gekker, want ook in incognito modus doet hij het nu ook opeens niet meer... 😕

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Werkt het op Windows 11 23H2 nog wel naar behoren? Ik heb deze update naar 24H2 zelf nog niet ontvangen met Windows 11 Pro.

0 Kudos
Garihd
Level 17

@tobiastheebe  schreef:

Werkt het op Windows 11 23H2 nog wel naar behoren? Ik heb deze update naar 24H2 zelf nog niet ontvangen met Windows 11 Pro.


Dat zou via Instellingen-Systeem-sSsteemherstel-Downgrade  moeten gebeuren, bij mij is dat grijs ofwel niet meer beschikbaar, mogelijk nog wel bij de topic starter.

 

Afgaande op deze reactie is dat wel gedaan of geprobeerd.

0 Kudos
Hoffie82
Level 2
Topicstarter

Ik heb (nog) geen problemen ondervonden met Windows 11 24H2 

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Maar Ziggo GO werkt (bij jou) niet naar behoren met 24H2 en met 23H2 wel, als ik het goed begrepen heb, vandaar mijn vraag.

Garihd
Level 17

@Hoffie82  schreef:

Ik heb (nog) geen problemen ondervonden met Windows 11 24H2 


Je bedoeld hiermee geen problemen behalve het vreemde gedrag van ziggogo.tv de reden waarom  je dit topic bent gestart.

Of is 24 een  type fout en is de downgrade gelukt?

0 Kudos
Hoffie82
Level 2
Topicstarter

Klopt, ik ondervind op Ziggo GO na, geen problemen met 24H2.

 

Ik had hem vorige week gedowngrade naar 23H2 om te testen of hij het daar wel doet (nu net weer gedaan), maar ook daar doet hij het niet, ook niet in incognito modus.

0 Kudos
Hoffie82
Level 2
Topicstarter

Nee, zojuist mijn laptop weer gedowngrade om te kijken of hij het wel in incognito modus doet in 23H2, maar ook daar doet hij het niet.

0 Kudos