Goedemiddag,
Vorige week heeft mijn laptop een grote Windows update gehad, sindsdien kan ik geen Ziggo TV meer kijken op mijn laptop. Zowel op de geïnstalleerde app op mijn laptop als in mijn browser (elke browser die ik probeer), krijg ik een heel donker scherm te zien met zwarte letters (amper leesbaar) met de tekst 'An error occurred'.
Het lijkt erop dat het aan de update ligt, ik heb al geprobeerd om de drivers van mijn grafische kaart te downgraden, maar tot nu tot niet succesvol.
Is er iemand die mij misschien kan helpen met dit probleem of dit sinds vorige week ook ervaart?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Cookies en tijdelijke bestanden verwijderen maakte geen verschil.
Misschien is onderstaande de oorzaak, reactie '0' geeft aan dat deze request is mislukt. Verder zie ik niet direct iets wat op een probleem duidt.
Wat zie je als in de browser naar de vermelde URL https://www.ziggogo.tv/player/vendors.5b2499efcf8ba5d2fa8f.js gaat?
Gezien het probleem niet aanwezig is een incognito-/privévenster zou ik i.i.g. testen met de add-ons/extensies/plugins in de browser een voor een uitgeschakeld en de cookies voor www.ziggogo.tv wissen.
Als ik naar die URL gaat dan krijg ik een leeg wit scherm, er gebeurt verder niks (op alle browsers gebeurt er niks).
Ik heb alle extensies etc uitgeschakeld.
Ik zie een scherm vol JS code op de URL. Als 'last resort' zou je nog een nieuw profiel kunnen maken of Firefox herstellen naar standaardinstellingen via resp. about:profiles of about:support (handmatig kopiëren/typen naar/in adresbalk).
Helaas, ook dit heeft geen effect. Ik krijg nog steeds een leeg wit scherm te zien
Vreemd, ik neig naar antivirus/firewall software op de PC, maar dat zou niet verklaren waarom het probleem in incognito/privé niet voorkomt, zie je daar wel code verschijnen op de URL?
Ik heb alleen de antivirus scan van Windows zelf.
Wat bedoel je met: 'zie je daar wel code verschijnen op de URL?'
@Hoffie82 schreef:
Wat bedoel je met: 'zie je daar wel code verschijnen op de URL?'
Anders geformuleerd open die url eens in de incognito modus. Wat gebeurt er dan.
Heb je toen de update klaar was met het ingebruiknemen bepaalde privacy opties toegestaan? Er moet een verbindende factor worden gevonden waarom drie browser hetzelfde gedrag vertonen met de Ziggo Go webpagina.
Als je de youtube site opent gaat dat wel goed?
Alles doet het behalve Ziggo Go.
En het wordt nu nog gekker, want ook in incognito modus doet hij het nu ook opeens niet meer... 😕
Werkt het op Windows 11 23H2 nog wel naar behoren? Ik heb deze update naar 24H2 zelf nog niet ontvangen met Windows 11 Pro.
@tobiastheebe schreef:Werkt het op Windows 11 23H2 nog wel naar behoren? Ik heb deze update naar 24H2 zelf nog niet ontvangen met Windows 11 Pro.
Dat zou via Instellingen-Systeem-sSsteemherstel-Downgrade moeten gebeuren, bij mij is dat grijs ofwel niet meer beschikbaar, mogelijk nog wel bij de topic starter.
Afgaande op deze reactie is dat wel gedaan of geprobeerd.
Ik heb (nog) geen problemen ondervonden met Windows 11 24H2
Maar Ziggo GO werkt (bij jou) niet naar behoren met 24H2 en met 23H2 wel, als ik het goed begrepen heb, vandaar mijn vraag.
@Hoffie82 schreef:Ik heb (nog) geen problemen ondervonden met Windows 11 24H2
Je bedoeld hiermee geen problemen behalve het vreemde gedrag van ziggogo.tv de reden waarom je dit topic bent gestart.
Of is 24 een type fout en is de downgrade gelukt?
Klopt, ik ondervind op Ziggo GO na, geen problemen met 24H2.
Ik had hem vorige week gedowngrade naar 23H2 om te testen of hij het daar wel doet (nu net weer gedaan), maar ook daar doet hij het niet, ook niet in incognito modus.
Nee, zojuist mijn laptop weer gedowngrade om te kijken of hij het wel in incognito modus doet in 23H2, maar ook daar doet hij het niet.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.