1
Vraag
2
Reageer en help mee
Dutchhummer

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo GO werkt niet met mijn login gegevens

Met mijn login gegevens kan ik wel inloggen op mijn ziggo en mijn Vodafone, maar niet op ziggo go. Ben ik de enige met login uitdagingen? Bij het aanmelden ging het al fout. Na vele telefoontjes werkte het toen eindelijk, maar ineens niet meer. Ook niet na een wachtwoord wijziging. Wie heeft de oplossing? 

18 Reacties 18
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70501Posts
  • 4904Oplossingen
  • 19937Likes

Nee, je bent niet de enige.

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 499Posts
  • 67Oplossingen
  • 247Likes

He hoi @Dutchhummer, van harte welkom hier op de Community!

Wat irritant dat het inloggen op Ziggo GO ineens niet meer lukt. Kan je aangeven wat er precies misgaat?
Krijg je een foutmelding te zien, zo ja; welke? En heb je het euvel op meerdere apparaten zowel via de Ziggo GO app als de browser?

Laat het ons vooral weten zodat we het kunnen oplossen met je 🙂

Dutchhummer
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Tja wat kan ik meer zeggen, nee Ziggo Go werkt nergens. Inloggen mislukt. Controleer je gebruikersnaam en wachtwoord en probeer het opnieuw.  Ik gebruik dashlane dus exact dezelfde gegevens worden gebruikt voor mijn vodafone en mijn ziggo. Wel krijg ik bij die laatste nog een 2FA code, bij Ziggo GO niet.

Dutchhummer
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zojuist ww weer veranderd. De grap is dat de wijziging fout gaat, maar het nieuwe ww werkt wel met mijn vodafone en mijn ziggo.  Misschien account verwijderen en weer aanmaken? Ook al eens gedaan met een vodafone medewerker..... ziggo kon mij niet helpen en verwees mij naar vodafone..... systeem zit gewoon bagger in elkaar. Dat had men bij KPN beter voor elkaar.

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 579Posts
  • 48Oplossingen
  • 265Likes

Balen @Dutchhummer , dat ook een wijziging van het wachtwoord geen oplossing heeft geboden 😞 Natuurlijk kan ik je account eens verwijderen, zodat je opnieuw kunt registeren. Kun je in je profiel, achter je postcode en huisnummer gegevens, je inlognaam/emailadres vermelden waar je mee inlogt?

Dutchhummer
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Gedaan....laat mij weten zodra ik een nieuwe account kan aanmaken...

Mapper

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een soortgelijk probleem.

Op mijn telefoon en 1 iPad werkt de app wel en op een andere iPad en MacBook werk het niet, terwijl de inloggegevens hetzelfde zijn. 

Mapper_0-1693897553609.jpeg

Dutchhummer
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Renata, we hebben het nu echt voor elkaar. Ik kan geen account aanmaken want er bestaat al een online account en mijn wachtwoord resetten werkt ook niet want de combinatie van klantnummer etc klopt niet.  Dus nu kan ik nergens meer in 😞 ..........

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 1677Posts
  • 185Oplossingen
  • 768Likes

Je account was nog niet verwijderd door ons @Dutchhummer 🙂 Dus vandaar dat het niet lukt om een nieuwe aan te maken. Nu is die wel verwijderd, wil je zo eens proberen om een nieuwe aan te maken en ons laten weten wat de uitkomst is? 

Voor @Mapper, wat naar dat ook jij niet overal in kan komen op verschillende apparaten! Wil je de app eens verwijderen op de apparaten waar het niet op werkt en opnieuw downloaden? Ik ben benieuwd of je er dan wel weer in komt. 

Mapper

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hoi, dat had ik al gedaan. App verwijderd. Op mijn pc cache, geschiedenis etc etc verwijderd. Ook ander wachtwoord ingesteld, maar probleem blijft bij dezelfde apparaten. Het heeft wel altijd gewerkt op al mijn apparaten…

Dutchhummer
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

He Top alles werkt weer met dezelfde login gegevens.  Bedankt Vodafone.  Nu hopen dat het blijft werken :(.

Dus oplossing (tijdelijk) is een account opnieuw aanmaken. @Vodafone dit is geen definitieve oplossing.  Please zoek uit wat er fout gaat. 

Thx,

J.

Dutchhummer
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Sorry @Ziggo natuurlijk.....

J.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 3307Posts
  • 271Oplossingen
  • 1237Likes

@Dutchhummer fijn om te lezen!

@Mapper dankje voor het meedenken en uitvoeren. Kan je dan eens via je Mijn Ziggo account, op een browser via bijvoorbeeld een laptop, je Mijn Ziggo wachtwoord aanpassen?

Wacht dan ongeveer 24 uur en test het dan nog eens via deze link voor Ziggo Go. Hoe gaat het dan? 

Mapper

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi, deze oplossing heeft gewerkt. Hij werkt nu weer overal, zowel via de browser als de app.

Dank!

Dutchhummer
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Helaas het plezier was tijdelijk. Kan niet inloggen met mijn gegevens :(. ....  probeer mijn ww maar weer te veranderen....

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 579Posts
  • 48Oplossingen
  • 265Likes

Oei, dat is even een tegenvaller @Dutchhummer ! Heeft het wijzigen van het wachtwoord de oplossing geboden?

Dutchhummer
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Yeb, alles werkt weer. 🙂

J.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5009Posts
  • 590Oplossingen
  • 1947Likes

Hartstikke fijn @Dutchhummer  Zo lees ik het graag 🙂 Dan zie ik jouw topic hier als zijnde opgelost. Dank voor de heads-up.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic