sinds ik in okt 2020 ben overgestapt naar TV max met mediabox Next werkt mijn ziggo go niet meer (niet op app en pc). Ziggo meerdere keren aan de lijn gehad, wachtwoord gereset en zelfs hele account verwijderd en nieuwe aangemaakt maar niets helpt. Blijkbaar is er een software fout als het abonnement wordt omgezet naar Max + Next box waardoor ziggo go niet meer werkt. Dit duurt nu al 12 maanden en nog steeds geeft mijn Ziggo go app aan dat Service niet beschikbaar is. Telkenmale wordt gezegd dat men niet weet wanneer dit opgelost wordt.
Mijn vertrouwen in Ziggo dat ze dit oplossen is tot een dieptepunt gedaald want ik heb net weer contact gehad met Ziggo en die gaven doodleuk aan dat ik wellicht op verouderde besturingssystemen werk.
Dit is uiteraard niet zo, ik kan met de account van mijn collega gewoon inloggen op zijn ziggo go en dan werkt alles. Hoop dat er hier ergen iemand mee leest en mij kan helpen. Anders zit er niets anders op dan gebruik te gaan maken van mijn inmiddels aangelegde glasvezel en over te stappen naar een andere provider