FreekO

Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO werkt niet meer sinds ik de Next box gebruik

sinds ik in okt 2020 ben overgestapt naar TV max met mediabox Next werkt mijn ziggo go niet meer (niet op app en pc).  Ziggo meerdere keren aan de lijn gehad, wachtwoord gereset en zelfs hele account verwijderd en nieuwe aangemaakt maar niets helpt.  Blijkbaar is er een software fout als het abonnement wordt omgezet naar Max + Next box waardoor ziggo go niet meer werkt.  Dit duurt nu al  12 maanden en nog steeds geeft mijn Ziggo go app aan dat Service niet beschikbaar is. Telkenmale  wordt gezegd dat men niet weet wanneer dit opgelost wordt.

Mijn vertrouwen in Ziggo dat ze dit oplossen is tot een dieptepunt gedaald want ik heb net weer contact gehad met Ziggo en die gaven doodleuk aan dat ik wellicht op verouderde besturingssystemen werk.

Dit is uiteraard niet zo, ik kan met de account van mijn collega gewoon inloggen op zijn ziggo go en dan werkt alles.  Hoop dat er hier ergen iemand mee leest en mij kan helpen. Anders zit er niets anders op dan gebruik te gaan maken van mijn inmiddels aangelegde glasvezel en over te stappen naar een andere provider 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
FreekO
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Beste Ziggo Moderators (Monica of Lotte),

 

Ik dacht laat ik maar weer testen of er iets gebeurt is door in  te loggen op Ziggo Go met mijn account.

 

Tot mijn grote verbazing kan ik weer inloggen. kunnen jullie aangeven wat en of er iets gebeurt is waardoor het nu weer kan want ik had eigenlijk wel een terugkoppeling hierover verwacht.

Bekijk in context

13 Reacties 13
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zij kunnen diep in de systemen kijken en/of de juiste mensen bereiken.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

FreekO
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

ben heel benieuwd of er een Ziggo moderator is dit probleem durft /kan aan te pakken ?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@FreekO  schreef:

ben heel benieuwd of er een Ziggo moderator is dit probleem durft /kan aan te pakken ?


@FreekO dat vinden ze juist de leukste klussen.🙂

 

Morgen komt er iemand langs in dit topic.

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Goedemorgen @FreekO. Onwijs balen dat je nu al een jaar met dit probleem zit, dat duurt logischerwijs veel te lang. Ik heb dit incident besproken met onze achterliggende afdeling en zij geven aan dat het nog het proberen waard kan zijn om nogmaals het account te verwijderen en opnieuw te registreren. Dit omdat dit toen als één van de eerste dingen geprobeerd is, dat is al een tijd terug. Mocht dat niet helpen dan is het verzoek dit opnieuw door te zetten. 

 

Vind je het goed dat we het account nogmaals verwijderen? Je kunt dan binnen ongeveer een uur opnieuw registreren. Mocht dat niet resulteren in een werkend Ziggo Go account, gaan we hier opnieuw melding van maken. 

FreekO
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Beste Monika,

 

jullie mogen mijn account nogmaals verwijderen, heb ik dan alleen mijn klantnummer nodig om weer opnieuw te registreren ? Welke actie moet ik ondernemen als blijkt dat het niet heeft gewerkt ?

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Goedemorgen @FreekO

 

Naar aanleiding van ons contact van gisterochtend heb ik contact gehad met een aantal collega's binnen onze afdeling. Opnieuw verwijderen bleek uiteindelijk niet nodig, dit is ook niet gedaan. Het probleem is doorgezet naar een achterliggende afdeling welke dit probleem binnen de data gaat opsporen en natuurlijk gaat verhelpen. Zodra ik daar een update van ontvang, hoor je van mij! 

FreekO
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen Monica,

 

Je begrijpt dat ik met enige scepsis ga afwachten  of deze achterliggende afdeling het probleem gaat en vooral kan opsporen. Ik wacht met veel belangstelling je update hieromtrent af. Dank zover voor je  moeite in deze. 

FreekO
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik weet niet of er inmiddels aan mijn probleem gewerkt wordt  en of het een met het ander te maken heeft heeft maar ik kan sinds gisteren niet meer tv kijken via de next-box.  Ik krijg in beeld dat ik geen abonnement op de zenders (alle zenders) heb.  via een CI+ module krijg ik wel alle zenders ....Ik raak van de regen in de drup.....

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @FreekO, dit gaat zo inderdaad van kwaad tot erger! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een van mijn collega's en dat er acties zijn uitgezet. We pakken dit zo snel mogelijk op. 

 

Ik ben wel bang dat dit toeval is, de problemen met Ziggo Go staan los van hetgeen wat je nu ervaart. 

FreekO
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Beste Ziggo Moderators (Monica of Lotte),

 

Ik dacht laat ik maar weer testen of er iets gebeurt is door in  te loggen op Ziggo Go met mijn account.

 

Tot mijn grote verbazing kan ik weer inloggen. kunnen jullie aangeven wat en of er iets gebeurt is waardoor het nu weer kan want ik had eigenlijk wel een terugkoppeling hierover verwacht.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1324Posts
  • 203Oplossingen
  • 664Likes

Wauw, wat fijn Freek! Ik begrijp dat alle credits naar mijn eerdere moderator collega's uitgaan en natuurlijk de collega's van de andere afdeling. 
Een hele opluchting dat het probleem nu getackeld is. Maar meest belangrijkste, dat het probleem niet meer zo lang als bij jou hoeft te duren voordat zoiets opgelost wordt. 

Zijn ook de TV problemen dat zenders niet beschikbaar waren vlot opgelost? 

FreekO
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Het tv problemen heeft 2 dagen geduurd en dat lijkt vooralsnog goed te gaan.

 

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1324Posts
  • 203Oplossingen
  • 664Likes

Toch nog 2 dagen, he jakkes. Gelukkig had je nog wel de CI+ maar leuk is het niet. 

Voorlopig dan maar even geen storingen meer voor jou, dat lijkt me een goede deal 🙂 

Uitgelicht topic