Vraag
Reacties
Oplossing
Max J.
Level 1

Ziggo GO werkt niet goed op HP laptop

Sinds een weekje of 2 werkt Ziggo GO niet meer zo goed op mijn HP laptop.
Als ik een programma kijk dan blijft het beeld na iedere 2 minuten een paar seconden 'hangen'.
Ik heb Ziggo GO al een aantal keren helemaal opnieuw geïnstalleerd via de Appstore en via Windows 10 maar het euvel blijft.
Na overleg met en op advies van de Klantenservice van Ziggo heb ik op YouTube een aantal video's bekeken maar daar heb ik totaal geen problemen ondervonden.
Op mijn mobiel kan ik overigens wel ongestoord kijken maar het schermpje is zo klein.. 🙂
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
KBX458
Oud Community-lid
Al geprobeerd via een webbrowser op: https://www.ziggogo.tv/obo_nl.html ?

Bekijk in context

0 Kudos
8 Reacties 8
KBX458
Oud Community-lid
Al geprobeerd via een webbrowser op: https://www.ziggogo.tv/obo_nl.html ?
0 Kudos
Max J.
Level 1
Topicstarter
Ja ik heb bij Ziggo ingelogd en daar de App gedownload.
0 Kudos
KBX458
Oud Community-lid
Dat is iets heel anders. Vergeet voor het moment de app even en probeer het eens via de link.
0 Kudos
Max J.
Level 1
Topicstarter
Helaas ook via jouw link dezelfde probleem. Maar bedankt.
0 Kudos
KBX458
Oud Community-lid
Ik weet niet hoe oud de laptop is, maar inwendig eens goed stofvrij (laten) maken zou een oplossing kunnen zijn. Goed mogelijk dat o.a. de videokaart te warm wordt.
0 Kudos
Max J.
Level 1
Topicstarter
Hij is zo'n 2 jaar oud maar bedankt voor de tip en je hulp!
0 Kudos
Max J.
Level 1
Topicstarter
Update!
IK heb jouw link met Microsoft Edge geopend en kreeg hetzelfde probleem maar ik heb hem nu met Internet Explorer en Google Chrome geopend en geen problemen meer!
0 Kudos
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Welkom op de Community, Max J. Leuk dat je ons hebt gevonden! Fijn om te lezen dat alles weer werkt dankzij de tip van KBX458. Veel kijkplezier weer!
0 Kudos