Hogeterp

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO werkt niet, geeft aan dat ik geen abonnement heb

Ziggo go werkt niet. Heeft aan dat ik geen abonnement heb, ik heb wel een abonnement. De app opnieuw installeren werkt niet en opnieuw inloggen ook niet. 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1226Posts
  • 127Oplossingen
  • 316Likes

Dat begrijp ik inderdaad @Hogeterp
Wanneer ik jouw gegevens bekijk, zie ik dat je geen Mijn Ziggo account hebt op jouw huidige klantnummer. Je logt dus waarschijnlijk in met een oud en opgezegd abonnement. Hierdoor klopt het dat je deze melding krijgt.

Wil je een nieuw Mijn Ziggo account aanmaken met jouw nieuwe klantnummer?

Bekijk in context

9 Reacties 9
Steefb
Expert
Expert
  • 10457Posts
  • 1944Oplossingen
  • 3382Likes

Hoe lang heb je dat abonnement al? Of is dat recent gewijzigd?

Het kan enkele dagen duren voordat alles doorgelopen is.

 

Is dit niet het geval zorg dat je naw gegevens in je profiel staan.

Dan kan een ziggo medewerker een en ander nakijken.

Je profiel is niet openbaar inzichtelijk.

Hogeterp
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor je reactie. Het abonnement heb ik al meer dan een jaar. 

Hogeterp
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb net gekeken. Al mijn persoonlijke gegeven staan goed 

Hogeterp
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan een moderator mij helpen? 

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1226Posts
  • 127Oplossingen
  • 316Likes

Welkom op de Ziggo Community, @Hogeterp

Wat vervelend dat je niet kunt inloggen in Ziggo GO zeg. Goed dat je dit bij ons voorlegt.

Ik ben hier uiteraard voor je ingedoken en zie dat op de gegevens die in jouw profiel staan, geen Mijn Ziggo account staat geregistreerd. Kan het zijn dat je met een oud Mijn Ziggo account inlogt? Dat zou namelijk de enige verklaring kunnen zijn. 

Hogeterp
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor je reactie. Ik kan wel inloggen, ik kan alleen niets kijken. Zie de bijgevoegde foto 

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1226Posts
  • 127Oplossingen
  • 316Likes

Dat begrijp ik inderdaad @Hogeterp
Wanneer ik jouw gegevens bekijk, zie ik dat je geen Mijn Ziggo account hebt op jouw huidige klantnummer. Je logt dus waarschijnlijk in met een oud en opgezegd abonnement. Hierdoor klopt het dat je deze melding krijgt.

Wil je een nieuw Mijn Ziggo account aanmaken met jouw nieuwe klantnummer?

Bekijk in context

Hogeterp
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Graag!

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 1226Posts
  • 127Oplossingen
  • 316Likes

Voordat er een misverstand ontstaat, dit mag je hier zelf doen 😉
Laat maar even weten of het daarna opgelost is.

Uitgelicht topic