Ik heb al jaar of 3 geen Ziggo internet, wel heel lang gehad. Ziggo TV heb ik ook al zeker 15 jaar.
Ik gebruik dus ook al jaren mijn twee telefoons om via Ziggo GO app TV te kijken. Betreft een S10+ en S22 Ultra (dus Android).
Ik krijg al de hele dag foutcode 2032. Nu komt dit wel vaker voor op dit forum maar dan gaat het over chromebook of iets wat niet eerder werkte en/of niet geschikt is. Maar wat ik probeer werkt dus al jaren en gisteren nog.
Iemand een idee?
Mijn TV's hebben allebei een Next box (geen Mini). Die vertonen geen problemen.
Nu lees ik hier en daar dat je op Ziggo netwerk op moet zitten. Maar dat zit ik dus al jaren niet dus dat lijkt mij sterk.
Ik heb ook niks aan mijn netwerk aangepast. Internet werkt ook verder gewoon prima.
Side note: ik heb een mailtje gehad over werkzaamheden op de 28ste. Ik neem aan dat dit wat ik nu heb twee dagen later niet door de geplande werkzaamheden komt.