Ik heb al jaar of 3 geen Ziggo internet, wel heel lang gehad. Ziggo TV heb ik ook al zeker 15 jaar.
Ik gebruik dus ook al jaren mijn twee telefoons om via Ziggo GO app TV te kijken. Betreft een S10+ en S22 Ultra (dus Android).
Ik krijg al de hele dag foutcode 2032. Nu komt dit wel vaker voor op dit forum maar dan gaat het over chromebook of iets wat niet eerder werkte en/of niet geschikt is. Maar wat ik probeer werkt dus al jaren en gisteren nog.
Iemand een idee?
Mijn TV's hebben allebei een Next box (geen Mini). Die vertonen geen problemen.
Nu lees ik hier en daar dat je op Ziggo netwerk op moet zitten. Maar dat zit ik dus al jaren niet dus dat lijkt mij sterk.
Ik heb ook niks aan mijn netwerk aangepast. Internet werkt ook verder gewoon prima.
Side note: ik heb een mailtje gehad over werkzaamheden op de 28ste. Ik neem aan dat dit wat ik nu heb twee dagen later niet door de geplande werkzaamheden komt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Laat ik begin met zeggen dat het inmiddels weer werkt. Eigenlijk na 24 uur.
App is up to date.
Inloggen dan zie ik inderdaad gewoon het abonnement en gegevens.
Op laptop inloggen kreeg ik dezelfde error.
Maar nogmaals ik denk dat het een tijdelijk issue was.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey @Operations. Welkom hier!
Op je telefoons zou ZiggoGO gewoon moeten werken, ook op een ander netwerk (de ZiggoGO app voor televisies is een ander verhaal, maar daar gaat het nu niet op).
Wat vreemd dat de app van de een op de andere dag niet werkt.
Een paar zaken om te helpen bij het vinden van het probleem (en de oplossing).
- Werkt ZiggoGO wel wanneer je (puur als test) op een PC/laptop inlogt op Ziggogo.tv?
- Is de app op je telefoons up-to-date?
- Kan je met het account waarmee je bent ingelogd op de ZiggoGO app op de telefoons inloggen op MijnZiggo? En zie je daar ook gewoon je abonnement/producten terug?
We lezen het graag! Ook wanneer het inmiddels al is opgelost, natuurlijk :-).
Laat ik begin met zeggen dat het inmiddels weer werkt. Eigenlijk na 24 uur.
App is up to date.
Inloggen dan zie ik inderdaad gewoon het abonnement en gegevens.
Op laptop inloggen kreeg ik dezelfde error.
Maar nogmaals ik denk dat het een tijdelijk issue was.
Gelukkig! Mocht er toch weer iets voorkomen, trek dan vooral weer aan de bel. Voor nu een mooie dag!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.