1
Vraag
2
Reacties
mthectlvr

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO: wachtwoord en gebruikersnaam onjuist

Gebruikersnaam/ww niet juist... Firefox nog wel ingelogd. Mijn Ziggo kan ik inloggen met dezelfde gegevens.

Dus very confused hier...Ook hier op het forum kan ik inloggen met dezelfde gegevens... nog confuserder...

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 17990Posts
  • 1340Oplossingen
  • 6567Likes

Goedemorgen @mthectlvr en een warm welkom op de Community,

Ontzettend balen dat het op het moment niet lukt om in te loggen in Ziggo GO! Ik begrijp dat je nog wel in kunt loggen in Mijn Ziggo.Heb je al eens volledig opnieuw ingelogd nadat je de internetgeschiedenis, cookies en tijdelijke internetbestanden volledig hebt gewist uit je browser. Ga dan vervolgens naar www.ziggogo.tv en voer daar opnieuw de juiste gebruikersgegeven is. Volgens mijn gegevens is jouw gebruikersnaam: mar****nen@up****ail.nl. Het wachtwoord zou bij jou bekend moeten zijn. Mocht het nog niet lukken in te loggen. Wil je dan eens het wachtwoord voor Mijn Ziggo wijzigen via deze pagina en het daarna nog eens proberen? Laat maar weten of het lukt, anders helpen wij jou hier graag verder. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70502Posts
  • 4905Oplossingen
  • 19938Likes

Is er iets gewijzigd in je abonnement?

mthectlvr
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nee...

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70502Posts
  • 4905Oplossingen
  • 19938Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 17990Posts
  • 1340Oplossingen
  • 6567Likes

Goedemorgen @mthectlvr en een warm welkom op de Community,

Ontzettend balen dat het op het moment niet lukt om in te loggen in Ziggo GO! Ik begrijp dat je nog wel in kunt loggen in Mijn Ziggo.Heb je al eens volledig opnieuw ingelogd nadat je de internetgeschiedenis, cookies en tijdelijke internetbestanden volledig hebt gewist uit je browser. Ga dan vervolgens naar www.ziggogo.tv en voer daar opnieuw de juiste gebruikersgegeven is. Volgens mijn gegevens is jouw gebruikersnaam: mar****nen@up****ail.nl. Het wachtwoord zou bij jou bekend moeten zijn. Mocht het nog niet lukken in te loggen. Wil je dan eens het wachtwoord voor Mijn Ziggo wijzigen via deze pagina en het daarna nog eens proberen? Laat maar weten of het lukt, anders helpen wij jou hier graag verder. 

mthectlvr
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

1e optie werkt niet. 2e optie wel...

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 1677Posts
  • 185Oplossingen
  • 768Likes

Begrijp ik goed dat je met nieuwe wachtwoord kunt inloggen? @mthectlvr 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic