Vraag
Reacties
jdoorman
Level 1

Ziggo GO via webbrowser (Firefox of Opera)

Waarom kan ik via de Ziggo app (iPad) bij het terugkijken wel pauzeren en daarna verdergaan waar ik gestopt ben en via de webbrowser niet. Als ik dan pauzeer kan ik weer van voor af aan beginnen. Waarom niet altijd via de iPad? Simpel omdat dit niet altijd kan.
0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
4 Reacties 4
Rene F
Level 10
Hallo Jdoorman,

Ik kijk met de laatste versie van Firefox, op een Windows 10 PC, probleemloos naar ziggogo.tv.
Heb je in de browser als eens uitgelogd uit ziggogo.tv, CCC en browser herstart gedaan ?
Daarna inloggen met dezelfde logingegevens die je voor de Ziggo Go app op je Ipad gebruikt.
Wellicht helpt dat, hier werkt t gewoon.

Groet,
René
0 Kudos
jdoorman
Level 1
Topicstarter
Bedankt voor de reactie.
Ik kijk ook, overigens via Mac, maar zou niets uit mogen maken.
Moet altijd inloggen, bij het terugkijken en bij het pauzeren gebeurt het dat je weer van voor af aan mag beginnen, als je tussendoor uitlogt heb je natuurlijk alles afgesloten.
0 Kudos
Rene F
Level 10
Voor zover mijn kennis van de app gaat, wordt er aan de hand van je login gegevens bijgehouden waar je naar kijkt, hebt gekeken, halverwege bent, etc.
Dus, als je een keer uitlogt (t, d? ) , cache en cookies verwijdered, en opnieuw begint, moet dat er gewoon nog staan. Zolang je niet CCC doet, loop je kans dat je browser oude cache en cookies informatie probeert te combineren met de laatste versie van de app .

Succes,
René
0 Kudos
Jan F.
Level 20
Als ik via ziggogo.tv kijk, op mijn iMac met Firefox, kan ik programma's en films pauzeren en gewoon verder afspelen. De gepauzeerde streams zijn te vinden in bewaard, verder kijken.
0 Kudos