Meulenhof

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO via iPad naar tv

Ik wil graag ziggo go van mijn iPad streamen naar TV.
Nu lees ik diverse artikelen, maar zoals ik het nu begrijp is dat live tv wel kan, maar replay tv of opnames bekijken nog niet. Zijn er nieuwe ontwikkelingen?
ik stream nu gewoon via mijn laptop, werkt op zich goed maar ik geef de voorkeur aan mijn ipad
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Je kunt met de laptop net zoveel streamen als met de iPad. Het klopt inderdaad dat je geen Replay TV kunt streamen. Dat komt omdat Ziggo de rechten daarvoor niet heeft. Veel zendereigenaren hebben hun eigen diensten, zoals RTL Gemist en vragen daar geld voor. Met die dienst kun je vaak Replay TV wel casten. Op die manier proberen de zendereigenaren natuurlijk hun verdiensten op peil te houden ?

Groet,
Evert

Bekijk in context

7 Reacties 7
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Je kunt met de laptop net zoveel streamen als met de iPad. Het klopt inderdaad dat je geen Replay TV kunt streamen. Dat komt omdat Ziggo de rechten daarvoor niet heeft. Veel zendereigenaren hebben hun eigen diensten, zoals RTL Gemist en vragen daar geld voor. Met die dienst kun je vaak Replay TV wel casten. Op die manier proberen de zendereigenaren natuurlijk hun verdiensten op peil te houden ?

Groet,
Evert
Meulenhof
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vreemd dat men wel toestaat om via een laptop Replay TV te streamen.
Dus via een laptop wel, via een IPad niet. Vreemd toch. Enigste wat ik kan bedenken is dat Microsoft (eigenaar van het besturingssysteem) daar wel voor wil betalen en Apple niet.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Nee, ik zeg:
Evert wrote:
Je kunt met de laptop net zoveel streamen als met de iPad. Het klopt inderdaad dat je geen Replay TV kunt streamen.

Met een laptop kun je dus ook geen Replay TV streamen.

Wat je wel kunt doen is een laptop middels HDMI met de tv verbinden. Dan kun je wel replay tv op je tv bekijken, maar het wordt dan niet gestreamed.
Meulenhof
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok, resultaat is hetzelfde. Jammer dat dat ook niet met de iPad kan. Je kunt zon converter aanschaffen waardoor je een HDMI kabel aan kunt sluiten op de iPad. Ook dan werkt replay tv niet!
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Klopt helaas, volgens mij kun je op die manier ook geen live tv kijken toch?
Ilonkabruijns

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het gaat niet om streamen (camper) maar om verbinding met een speciaal snoertje

Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Ilonkabruijns Waarom een reactie in dit antieke topic i.p.v. in je eigen topic? 

https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Ziggo-GO-geen-beeld-via-HDMI-naar-TV-ViaPlay-hapert/m-p/10782...

Edit mod. Andere URL -> eerder genoemde topic is dubbel en inmiddels dichtgezet.

Uitgelicht topic