Bedoel je dat ik een van de oudere versies weer zou dienen te installeren? Nee, dat heb ik niet gedaan omdat ik in het verleden juist met oudere versies problemen had en men mij vanuit de Ziggo helpdesk had aangeraden altijd de nieuwste versies te gebruiken. Overigens bij de Mecool en de andere boxen kreeg ik de melding om de app te updaten anders startte de app niet. En daarom ook niet naar de tips gekeken, zal het anders toch nog even doen.
Overigens heb ik e.e.a. uit geprobeerd, nl.
Op een Android Box met Allwinner H616 (geheugen 4/64gb) processor werkt de nieuwe app 4.42.5016 (1795) uitstekend. Ook op de Mecool KM3 (S905x2 met geheugen 4/128 Gb) werkt de app zonder problemen.
Ik ervaar de problemen op Android Boxen met de S905x4 processoren beide met Android 11 (toeval?).
Resumé van wat ik op deze 2 Android boxen ervaar met de app versie 4.42.5016 (1795):
Melding op het beginscherm: 'Geen verbinding, Ziggo Go doet het niet of niet goed omdat de app geen verbinding met ons kan maken'. Dan bij TV kijken 'an error occurred' en 'Helaas, er is iets misgegaan. Probeer het later opnieuw'
Mijn ervaring met de werking van de App
Home en TV & Replay: Geen Zenders zichtbaar. Menu is niet toegangelijk ( melding: helaas is er iets misgegaaan, probeer later nog eens)
Bij Movies & Series: optie: Ondek is af te spelen (was de serie Lois, terwijl Lois niet bij de optie Series niet afgespeeld kon worden)
Films alle films (voorzover diegene die ik uitgeprobeerd heb) alles afspeelbaar
Series Niets kon afgespeeld worden
Kids Sommige programma's konden afgespeeld worden (bv die van Duck TV) de meeste niet
Bij Bewaard: Ook hier sommige bewaarde opnames konden afgespeeld worden andere weer niet.
Het is toch vreemd, dat de app op sommige onderdelen wel werkt en op andere niet.
Bovenal valt op dat de Inloggegevens niet worden bewaard, daardoor dien je steeds weer in te loggen, met herhaling van de bovengenoemde genoemde problemen.
Heeft e.e.a. te maken met de hardware (S905x4) of de versie van Android voor Android TV?
Indien jullie nadere gegevens nodig hebben dan hoor ik het wel ook als jullie de oplossing hebben gevonden hoor ik graag van jullie.
MVG