1
Vraag
2
Reacties
Ceet

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO via ChromeCast vraagt om nieuw apparaat te zoeken en het invoeren van een pincode

Sinds kort weer overgestapt naar Ziggo. 
We hebben 2 televisies met beiden een chromecast waarop we alles zonder problemen kunnen streamen. 

Echter niet de Ziggo GO app. 
Steeds weer vraagt hij om een nieuw apparaat te zoeken en het invoeren van een pincode. 
Heel soms ziet hij het apparaat wel maar meestal niet. 

Wie kan me hiermee helpen?

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Garihd

Level 17
  • 3622Posts
  • 119Oplossingen
  • 1996Likes

Gaat het om losse Chromecasts of ingebouwd?

Heeft u de Chromecast via de Google Home app opnieuw ingesteld dat is bij een provider wisseling soms noodzakelijk.

Bron

 

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 6174Posts
  • 730Oplossingen
  • 2637Likes

Goedemiddag @Ceet 

 

Welkom hier op de Ziggo Community!

Goed dat je hier terecht bent gekomen voor raad en daad rondom Ziggo GO en je Chromecast.

Nu zie ik dat @Garihd zijn best heeft gedaan je te helpen, en heeft daarvoor een vraag gesteld. Zou je daarop willen reageren als je nog hulp nodig hebt?
Horen we niks meer van je, zullen we het topic verder gaan sluiten.

Ceet
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Garid,

 

Excuses maar ik kwam niet meer in deze omgeving. 

We hebben losse chromecasts en deze ook opnieuw ingesteld. 

Heb je misschien nog andere suggesties?

 

Vriendelijk dank alvast!

Ceet
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Excuses!

 Ik kwam niet meer in de omgeving.