Sinds kort weer overgestapt naar Ziggo.
We hebben 2 televisies met beiden een chromecast waarop we alles zonder problemen kunnen streamen.
Echter niet de Ziggo GO app.
Steeds weer vraagt hij om een nieuw apparaat te zoeken en het invoeren van een pincode.
Heel soms ziet hij het apparaat wel maar meestal niet.
Wie kan me hiermee helpen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Gaat het om losse Chromecasts of ingebouwd?
Heeft u de Chromecast via de Google Home app opnieuw ingesteld dat is bij een provider wisseling soms noodzakelijk.
Goedemiddag @Ceet
Welkom hier op de Ziggo Community!
Goed dat je hier terecht bent gekomen voor raad en daad rondom Ziggo GO en je Chromecast.
Nu zie ik dat @Garihd zijn best heeft gedaan je te helpen, en heeft daarvoor een vraag gesteld. Zou je daarop willen reageren als je nog hulp nodig hebt?
Horen we niks meer van je, zullen we het topic verder gaan sluiten.
Hoi Garid,
Excuses maar ik kwam niet meer in deze omgeving.
We hebben losse chromecasts en deze ook opnieuw ingesteld.
Heb je misschien nog andere suggesties?
Vriendelijk dank alvast!
Excuses!
Ik kwam niet meer in de omgeving.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.