Ziggo GO - van particulier naar zakelijk overgestapt

ik heb mijn contract van particulier naar zakelijk omgeZet en kan nu inloggen op de go app. Wel in mijn ziggo. Er kan geen contact met de app worden gemaakt

 

BartKock
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
1 Geaccepteerde oplossing

dit is een klant helpt klant community voor particulieren abonnementen

voor vragen over zakelijke abonnementen kun je beter contact opnemen met de helpdesk van ziggo zakelijk

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact

https://www.ziggo.nl/zakelijk/klantenservice

Bekijk in context

anoniemforum
Expert
Expert
  • 3752Reacties
  • 255Oplossingen
  • 532Likes
1 Reactie 1

dit is een klant helpt klant community voor particulieren abonnementen

voor vragen over zakelijke abonnementen kun je beter contact opnemen met de helpdesk van ziggo zakelijk

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact

https://www.ziggo.nl/zakelijk/klantenservice

Bekijk in context

anoniemforum
Expert
Expert
  • 3752Reacties
  • 255Oplossingen
  • 532Likes

Uitgelicht topic