Vraag
Reacties
Oplossing
BartKock
Level 1

Ziggo GO - van particulier naar zakelijk overgestapt

ik heb mijn contract van particulier naar zakelijk omgeZet en kan nu inloggen op de go app. Wel in mijn ziggo. Er kan geen contact met de app worden gemaakt

 

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

dit is een klant helpt klant community voor particulieren abonnementen

voor vragen over zakelijke abonnementen kun je beter contact opnemen met de helpdesk van ziggo zakelijk

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact

https://www.ziggo.nl/zakelijk/klantenservice

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
1 Reactie 1
Meldingen
Aan Uit
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

dit is een klant helpt klant community voor particulieren abonnementen

voor vragen over zakelijke abonnementen kun je beter contact opnemen met de helpdesk van ziggo zakelijk

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact

https://www.ziggo.nl/zakelijk/klantenservice

0 Kudos
Ga naar reactie