Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
BartKock
Level 1

Ziggo GO - van particulier naar zakelijk overgestapt

ik heb mijn contract van particulier naar zakelijk omgeZet en kan nu inloggen op de go app. Wel in mijn ziggo. Er kan geen contact met de app worden gemaakt

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

dit is een klant helpt klant community voor particulieren abonnementen

voor vragen over zakelijke abonnementen kun je beter contact opnemen met de helpdesk van ziggo zakelijk

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact

https://www.ziggo.nl/zakelijk/klantenservice

Bekijk in context

0 Kudos
1 Reactie 1
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

dit is een klant helpt klant community voor particulieren abonnementen

voor vragen over zakelijke abonnementen kun je beter contact opnemen met de helpdesk van ziggo zakelijk

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact

https://www.ziggo.nl/zakelijk/klantenservice

0 Kudos