1
Vraag
2
Reacties
Tomaweba

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO tv op de camping

Hallo, we hebben voor onze stacaravan speciaal een nieuwe Philips smart tv  met Chromecast gekocht om via de Go app opgenomen programma's te bekijken op de camping. Helaas werkt dit niet? Ik ga naar Android tv home en het startscherm /apps en de Ziggo Go-tv app. Ik log in op de app met mijn Ziggo account. Ik zie wel alle gegevens (opgenomen enz). Alleen dan geeft hij een melding " helaas, kan deze video volgens afspraak met de content aanbieder vanuit dit IP netwerk niet bekijken ". Wat doe ik fout? jullie maken reclame dat je overal in Europa via wifi de Go app kan bekijken?

Hopelijk kunt u dit oplossen?

Groeten, Tomaweba

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Ziggo go en Ziggo go tv zijn niet hetzelfde

 

 

Tweede tv en Ziggo GO: zo kijk je tv

 

Steefb_0-1656513995327.png

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Ziggo go en Ziggo go tv zijn niet hetzelfde

 

 

Tweede tv en Ziggo GO: zo kijk je tv

 

Steefb_0-1656513995327.png

 

Tomaweba
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De oplossing die jullie aandragen is leuk, maar daar heb ik niets aan. Ik kan wel via de laptop via internet met een HDMI kabel kijken. Maar dat is een heel gedoe ! Ook via GSM kan dit (streamen?), maar dat gaat niet snel genoeg ,moet telkens wachten. Ik heb een Android tv  met ingebouwde Chromecast, dan moet dat toch ook gaan via internet direct via de tv? 

Wie komt met een goed optie?

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

ik snap dat je er niet blij mee bent

maar helaas is geen andere oplossing om het rechtstreeks op de tv te kunnen kijken.

 

wel kun je een mediaspeler met een gewone Android versie zoeken daar kan mogelijk de gewone Ziggo go app voor Tablets gewoon op draaien

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic