Chris en Karin

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ziggo GO TV app sluit steeds af op Android TV

Mijn android tv van Sony sluit steeds de ziggo go tv app. Gebeurt bij zowel live tv als replay. Ongeveer na 15 min en floep weg tv beeld en het bureaublad met de ingestalleerde apps op mijn tv. Irritant. App opnieuw installeren  ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4349Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

Hi iedereen,

Inmiddels hebben we een nieuwe update uitgerold onder de noemer: 5.01.6512. Staat de update nog niet 'automatisch' klaar? Zoek de Ziggo GO TV App dan op in de Playstore en installeer de update. We zijn benieuwd naar jullie bevindingen.

Bekijk in context

43 Reacties 43
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Chris en Karin, welkom op de Ziggo Community!

 

We hebben op dit moment een storing in onderzoek waarbij de TV App inderdaad na een bepaalde tijd crasht. Je bent dan mogelijk ook helemaal uitgelogd. We hopen dit op korte termijn op te lossen. Ervaar je dit sinds de update van vorige week? (versie 4.46.6215)

Chris en Karin
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Alex,

is inderdaad sinds een week, heel irritant overigens. Groet Chris en Karin 

Bertys1

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Sind vorige week moet ik steeds opnieuw inloggen om via de Ziggo Go app op mijn Sony Bravia Tv te kunnen kijken. Heb de app op de tv opnieuw geïnstalleerd, en toen ging het een paar dagen goed tot gisteravond. Opnieuw inloggen met GN en WW. Daar ik een WW gebruikt dat Apple aanmaakt is dat zeer irritant. Dan zou een makkelijk WW bv 12345 een hoop schelen 😊

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Chris en Karin, vandaag is er een nieuwe update verschenen die crashes bij Android TV vermindert. Wil je kijken of je met versie 4.46.6219 betere ervaringen hebt?

 

@Bertys1 - Deze update verhelpt ook het probleem waarbij je constant opnieuw moet inloggen, dus ik verwacht ook dat je vanaf vandaag verbeteringen merkt! Zie ook dit centrale topic voor het inlogprobleem.

Annnne

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb zojuist nog gehad dat de app weer uitviel. 

En ook het inoggen moest ik een paar uur geleden weer opnieuw.  

Chris en Karin
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Alex,

ik ga ernaar kijken of de update verbetering geeft.

groet Chris en Karin 

arstaal1970

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hier precies hetzelfde. Mijn Sony KD-43X85J gaat sinds vorige week na een minuut of 20 terug naar het beginscherm van Google TV. Ik heb dit alleen met de Ziggo App. Mijn app versie is 4.46.6215. Ik zie niet dat er een update is naar 6219.

Kempuh

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ook hier sluit de app zich na ongeveer 20-30 minuten automatisch af en gaat deze terug naar het google app menu. Ik heb een Philips 32PFS6906 Ambilight.

 

Alle instellingen voor automatisch uitschakelen, standby, screensaver e.d. staan uit dus het ligt 100% aan de Ziggo app.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @arstaal1970, gek dat voor jou de update 4.46.6219 niet beschikbaar is. Kun je controleren welke Android-versie geïnstalleerd is op je TV?

@Kempuh - Goed dat je je hier meldt! Kun jij controleren welke Ziggo GO versie en welke Android-versie je hebt?

arstaal1970

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Alex, 6219 is inmiddels geïnstalleerd en het lijkt erop dat het probleem verholpen. Dank!

Henk2023

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Nu 15 maart en dit probleem blijft nog. De tv gaat zomaar terug naar het begin scherm. De app sluit af. Telkens moet je de app opnieuw starten. Soms na een korte tijd en soms na pas een uur. 

Jay2

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelfde hier. afgelopen dagen iedere keer opnieuw inloggen en App sluit na onbepaalde tijd af. Versie 6219

arstaal1970

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Helaas te vroeg gejuicht, het probleem is er nog steeds, het duurt alleen wat langer voordat de app zich afsluit.

ZigZag88

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Helaas hier hetzelfde probleem met mijn Sony Bravia. Alles is volledig up to date, maar Ziggo go blijft crashen. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Dank voor al jullie voorbeelden, erg frustrerend dat dit probleem nog steeds speelt. We zijn op dit moment aan het onderzoeken waar dit misgaat bij de Android TV App. We hadden juist goede hoop en verwachting dat de laatste versie (4.46.6219) dit probleem had opgelost.

 

Willen jullie, indien dit nog niet is gebeurd, de volgende informatie delen:
 

-Merk en type apparaat (model): 

-Besturingssysteem:

-Ziggo GO-versie:

-Wat gebeurt er precies tijdens/na de crash:

-Verschil tussen live tv, replay tv en movies&series?

-Indien mogelijk, een datum+tijdstip waarop je zo'n crash ervoer:

-Controleer tevens of je apparaat voldoende vrije ruimte heeft

 

Zorg er ook voor dat je je postcode & huisnummer hebt toegevoegd aan je profiel. Bedankt alvast!

 

Ervaar je dit probleem op een mobiel Android-apparaat? Meld je dan in dit topic.

Ervaar je dit probleem op een iOS-apparaat? Meld je dan in dit topic.

Henk2023

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb een Sony bravia Android tv. Ik heb de oude versie van de ziggo go app verwijderd en de nieuwe erop gezet. Ik kijk alleen live tv. Zojuist viel de app weer uit. Ongeveer 13.00 uur. De app sluit af. Dus de tv komt in het begin scherm. Dus navigeren naar de ziggo go app en opnieuw starten. Ik hoef niet opnieuw mijn gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen. Dus de ziggo go app aantikken en de app start. Ik kom dan niet terug op de zender die ik keek. Die moet ik ook opnieuw aantikken. Deze storing had ik niet toen ik de tv kreeg. Ongeveer 2 jaar terug. De app werkte toen prima. Ik heb de storing ook nog maar kort. Ik weet het niet zeker maar volgens mij pas dit jaar. 

Chris en Karin
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Probleem lijkt opgelost .

Kempuh

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

-Merk en type apparaat (model): Philips 32PFS6906 - Ambilight 

-Besturingssysteem: Android TV

-Ziggo GO-versie: 4.46.6219+4835

-Wat gebeurt er precies tijdens/na de crash: Voor de crash niets, na de crash sluit de hele ziggo app zich en gaat deze terug naar het android TV startscherm

-Verschil tussen live tv, replay tv en movies&series? Gebruik alleen maar live tv.

-Indien mogelijk, een datum+tijdstip waarop je zo'n crash ervoer: Niet een specifiek tijdstip, voornamelijk 's avonds, waarvan ook gister avond 18-3.

Henk2023

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Probleem is niet opgelost. 18-3-2023. De film is zeker al vier keer gestopt. 

Uitgelicht topic