Ik ben sinds anderhalve maand nieuwe klant bij ziggo en nu wil ik tv kijken via ziggogo maar de app/browser vertoont alleen de ziggo sport free kanalen. ik log in met hetzelfde email adress wat ik gebruik voor mijnziggo.
ik ben door de klantenservice medewerkers hier naar toe gestuurd omdat na 8 pogingen hun er niet uitkwamen. dit is mijn laatste optie anders ben ik genoodzaakt om ziggo op te zeggen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Super! Ik zie het inderdaad @Corvira07.
Ik heb nu een nieuw Ziggo account gekoppeld aan het Vodafone account. Je kunt nu dus op beide inloggen met de gegevens van het Vodafone account. Laat je weten of het is gelukt?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Goedemorgen @TJK97
Goed dat je hier aan de bel trekt want uiteraard moet Ziggo GO ook zonder problemen werken.
Je klantgegevens en gebruikersnaam zijn voor mij zichtbaar. Zou je voor mij je Mijn Ziggo gebruikersnaam eens willen wijzigen naar Ziggo123-@
Dan kan ik het probleem hier reproduceren en kunnen mijn collega's het account herstellen. Wil je even een seintje doen als je het wachtwoord hebt gewijzigd?
Gedaan
Dankjewel @TJK97
Wil je voorlopig de inloggegevens even zo houden? Ik heb dit nu aangekaart bij het IT onderzoeksteam die je accountgegevens moeten 'cleanen'
Zodra we meer weten, houden we je hier op de hoogte 🙂
Hallo, ook ik ondervind dezelfde problemen: ik zie alleen de 3 gratis sportkanalen op Ziggo Go. Kan iemand eens kijken hoe het er bij mij voor staat?
Zeker @Dennis0
Voor jou geldt hetzelfde 🙂 Je klantgegevens en gebruikersnaam heb ik, dus wil jij dan ook eens je wachtwoord wijzigen naar Ziggo123-@ zodat ik hier dieper in kan duiken?
Ik zie je 'gedaan' berichtje graag tegemoet!
@Jamyla gedaan! Bedankt voor je snelle reactie en ik hoor het wel.
Dankjewel @Dennis0
Voor jou geldt ook hetzelfde. Het verzoek komende tijd je gegevens zo te behouden voor onderzoek.
We melden het hier als er een update bekend is.
Ik heb helaas hetzelfde probleem.
Is er iemand die met me mee kan kijken?
Hi @Covira07 - Zou je je huisnummer nog willen toevoegen aan je [profiel]? Dan pak ik je gegevens erbij en kijk ik wat er aan de hand is.
Huisnummer heb ik aangevuld.
Fijn dat je mee wilt zoeken naar de oorzaak.
Goedemorgen @Corvira07 en bedankt voor de gegevens!
Op het klantnummer gekoppeld aan het gegeven adres is geen MijnZiggo en daarmee Ziggo Go abonnement aangemaakt. Wellicht dat je verouderde inloggegevens gebruikt van een opgezegd abonnement. Registreer eerst een nieuwe via onze website en log daarmee in. Dan horen alle zenders het te doen!
Dank Dennis.
Ik kom er alleen niet uit. Het klopt dat ik eerder ook een abonnement had bij Ziggo. Daar hoorde een klantnummer bij.
Nu, een jaar verder, ben ik opnieuw klant geworden bij Ziggo. Als ik nu inlog met mijn e-mailadres zie ik dat mijn oude klantnummer nog is gekoppeld aan mijn mailadres/ account. Zelf wijzigen is niet mogelijk.
Zouden jullie mijn oude klantnummer willen wijzigen voor het huidige?
Hi @Corvira07,
Geen probleem! Ik ga je hier mee helpen zodat we wel verder komen. Zou je onder je persoonlijke informatie het oude klantnummer en het email adres kunnen plaatsen waarmee je het account toen hebt aangemaakt? Ik kan geen wijzigingen doen en het klantnummer wijzigen aangezien er een volledig nieuw account aangemaakt moet worden. Maar ik kan het oude acount wel verwijderen voor je.
Heb ik gedaan Roland.
Staat onder persoonlijke informatie vermeld.
Super! Ik zie het inderdaad @Corvira07.
Ik heb nu een nieuw Ziggo account gekoppeld aan het Vodafone account. Je kunt nu dus op beide inloggen met de gegevens van het Vodafone account. Laat je weten of het is gelukt?
Het is gelukt in mijn geval. Ik zie al de zenders terug in de app.
Waarvoor dank.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.