Ik ben nieuwe klant bij Ziggo en zie in de Ziggo GO app alleen maar de gratis 3 kanalen. Ik las op het forum dat er meer problemen hiermee bestaan. Is hier inmiddels al een oplossing
Opgelost! Ga naar oplossing.
Helder, done 🙂 Ben erg benieuwd of het nu lukt!
Mogelijk ben je hier nog ingelogd, maar houd er rekening mee dat je dus straks niet meer kunt inloggen bij de Community en je een (al dan niet tijdelijk) hier ook een nieuw account kunt aanmaken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @Rowan115!
Goed dat je ons hier gevonden hebt!
Er is een probleem met dat je alleen de Ziggo Sport zenders ziet maar.... Ik zie dat er geen actief MijnZiggo account hebt. Dus misschien dat je nog een oud account gebruikt, kan dat? Of ik heb hier verkeerde gegevens.
Heb je een account met klantnummer wat eindigt op 616? 🙂
Hi Carlien,
ik zie het ja! Klopt, maar ik kan met dat klantnummer geen nieuw account aanmaken zie ik. Ik krijg een melding “Dit product hoort al bij een ander online account. Log in met dat account en je kunt verder.”
Hm. Dat is een gekke melding. Deze ken ik nog niet! Op welke manier heb je nu een account aan proberen te maken met je nieuwe klantnummer? Probeer het, als dit nog niet gedaan is, even via deze link.
Als ik het via die link probeer krijg ik dezelfde melding. Dat was overigens ook de manier hoe ik het eerder ook al probeerde.
Hi @Rowan115,
Ik vermoed dat je dit na de tweede stap krijgt? Want zelf kom ik wel zonder problemen langs de eerste check. Daardoor vermoed ik dat het komt omdat er al een Mijn Ziggo-account is met het e-mailadres. Deze kan ik voor je verwijderen, alleen heeft dat wel tot gevolg dat je tijdelijk geen toegang meer hebt tot dit Community-account, want die is daarmee gekoppeld. 😅
Hi @Alex ,
Klopt krijg ik na de tweede stap, dus bij het invullen van email + wachtwoord. Ik heb dit ook geprobeerd met een ander e-mailadres. Prima om het account te verwijderen, dan kan ik proberen een nieuwe aan te maken. Dus ga je gang!
Helder, done 🙂 Ben erg benieuwd of het nu lukt!
Mogelijk ben je hier nog ingelogd, maar houd er rekening mee dat je dus straks niet meer kunt inloggen bij de Community en je een (al dan niet tijdelijk) hier ook een nieuw account kunt aanmaken.
Hi @Alex dit lijkt de oplossing te zijn geweest, dankjewel! Ziggo GO geeft nu ook mijn juiste volledige zenderlijst weer. Thanks!
Top! Ontzettend fijn dat het weer werkt! 💪
Ik zie ook alleen de sport zenders, hoe krijg ik de andere zenders tevoorschijn?
Goed dat je ook hier even terecht bent gekomen. Ik zal even in je account duiken. Zou je voor mij je Mijn Ziggo wachtwoord tijdelijk willen wijzigen naar Ziggo123-@ en even een seintje sturen zodra dat is gelukt? Dan gaat deze inspecteur even aan de slag.
Wachtwoord is gewijzigd ik hoor het graag!
groeten, Dave
Goedemorgen Jamyla,
Op wat voor termijn kan ik verwachten dat wij weer tv kunnen kijken via de Ziggo Go app?
(En kan ik ook mijn wachtwoord weer terug veranderen)
Ik hoor het graag.
Groeten,
Dave
Goedemorgen @Davevank1985 en bedankt voor het aanpassen van het wachtwoord! Alles lijkt ingesteld te zijn, zoals het hoort! Om die reden gaan we het verder onderzoeken.
Onder je Community profiel bij privé gegevens heb ik vragen gesteld en enkele alvast ingevuld. Zou je de overgebeleven vragen willen invullen?
Wijzig in de tussentijd ook je wachtwoord voor MijnZiggo en Ziggo Go weer, de test is voltooid! Hoor het graag van je!
Dag Dennis,
Dank voor je hulp, gegevens zijn aangevuld!
Groeten,
Dave
Goedemorgen @Davevank1985 en top dat je alles zo snel ingevuld hebt!
Het is bij deze doorgezet en het team van specialisten neemt het nu verder in behandeling. Het idee is dat het nu handmatig verwerkt gaat worden, met als doel het met uiterlijk 7 dagen opgelost te hebben! Daarom snooze ik het gesprek voor 8 dagen, horen we daarna erg graag van je!
Can someone please look in to my account also? ive been a new customer for a week and still only showing 3 sport channels.
Appreciate any help here
Good afternoon @prash2201 and happy to take a look!
Please add your zipcode + housenumber and the login of your ZiggoGo to your Community Profile, thank you in advance!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.