Hi,
wij hebben sinds begin deze maand een ziggogo abonnement en internet lite. Wij kunnen helaas niet meer dan 3 sportzenders zien. We hebben al gebeld met de klantenservice en ons wachtwoord gewijzigd maar dit hielp niet. Hopelijk kan iemand ons hier helpen om ZiggoGo werkend te krijgen. Alvast bedankt voor de hulp!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zie jij bij het inloggen alleen de Ziggo Sport kanalen? Dan wordt het abonnement niet herkend, dit kan uiteenlopende oorzaken hebben:
Niet de juiste inloggegevens
Mogelijk maak je nog gebruik van oude klantgegevens en/of heb je een nieuw klantnummer van ons gekregen. De snelste controle is om in te loggen bij Mijn Ziggo en te controleren of je daar het juiste abonnement en gegevens terugziet. Zo niet, ga dan op zoek naar het juiste klantnummer met behulp van deze stappen en maak een nieuw account aan. Deze kun je gebruiken voor Ziggo GO. Wil je het andere account verwijderd hebben, open dan een <nieuw topic>
Abonnement nog niet actief
Als je abonnement pas net is ingegaan, is het mogelijk dat nog niet alles actief staat aan onze kant. Daardoor heb je nog geen abonnement voor Ziggo GO. Wacht enkele werkdagen om zeker te weten dat administratief alles in orde is. Ook in Mijn Ziggo kun je dit bij je bestellingen controleren.
Niet het juiste abonnement
Ziggo GO zit standaard inbegrepen bij elk abonnement met TV. We hebben echter ook internet only-abonnementen zonder Ziggo GO. Controleer dus of jouw abonnement Ziggo GO bevat op je factuur of in Mijn Ziggo.
Zie jij alleen de 3 sportzenders en heb je het niet kunnen oplossen door bovenstaande punten, maak dan een <nieuw topic> aan.
Hi @Symaeurope - zou je het nogmaals willen checken?
Hoi,
Ik heb vanaf zaterdag 8 maart 2025 een abbonement bij Ziggo met Internet XXL + Kabel TV incl. Ziggo GO. Nu wil ik graag gebruikmaken van Ziggo GO, maar ik ervaar hetzelfde probleem als OP. Ziggo GO toont alleen maar Ziggo Sport Free kanalen. Zou iemand van Ziggo hier eens naar kunnen kijken in mijn account, en ervoor zorgen dat ik de andere kanalen ook kan zien?
Alvast bedankt!
Gecheckt en geen verandering. Alleen de 3 sportzenders. Zowel op smarttv als smartphone
Hi @PerfectlyWong en @Symaeurope - ik heb jullie gegevens doorgezet naar de oplospartij. Kan je het vrijdag weer testen en mij laten weten of alles gelukt is zo?
Yes laat ik weten. Graag ook een notitie bij het account ivm de bedenktijd.
Hoi Welmoed,
Ziggo GO toont inmiddels weer alle kanalen. Dankjewel voor je hulp!
Groetjes!
@PerfectlyWong Dankjewel voor de terugkoppeling. Fijn dat alle kanalen het weer doen! 😉 Werkt het bij jouw inmiddels ook @Symaeurope ?
Grotendeels wel. Dus meer zenders maar bijv 24kitchen ontbreekt nog.
Kunt u mij ook uitleggen waarom er sinds deze week de Moto GP is opgedeeld in twee kanalen? (Ziggo sport en Kanaal 13) We kijken al jaren via het Ziggo sport kanaal via Ziggo Go.
En nu moet ik 15 euro extra per maand gaan betalen omdat de sprint race en kwalificatie op zaterdag zijn verplaatst naar Kanaal 13??? De vrije training op vrijdag en de race op zondag kan je nog wel gewoon kijken het ziggo sport kanaal....
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.