Vraag
Reacties
Aankondigingen
LisanneEeltink
Level 2

Ziggo GO toont alleen Ziggo Sport Free kanalen

Hi, 

wij hebben sinds begin deze maand een ziggogo abonnement en internet lite. Wij kunnen helaas niet meer dan 3 sportzenders zien. We hebben al gebeld met de klantenservice en ons wachtwoord gewijzigd maar dit hielp niet. Hopelijk kan iemand ons hier helpen om ZiggoGo werkend te krijgen. Alvast bedankt voor de hulp! 

0 Kudos
117 Reacties 117
Meldingen
Aan Uit
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @rudodebruin90 

Ik snap dat het een gemis is dat je nu niet volledig gebruik kunt maken van de app. 

Begrijp ik goed dat je haperend beeld ervaart op je mediabox? Laten we daar dan samen naar kijken op de Community. Je kunt daar een apart topic voor aanmaken.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @rudodebruin90 

Mijn collega's hebben een aantal stappen uitgevoerd omtrent je Ziggo GO account. Zou je willen testen of dit heeft geholpen? We horen de uitkomst graag!

0 Kudos
rudodebruin90
Level 1

Goedendag. Helaas maar het werkt nog steeds niet. 

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Dag @rudodebruin90 - zuur dat het nog niet werkt, dank voor je terugkoppeling in ieder geval. Ik zet het weer door naar de betreffende partijen en kom bij je in de lucht zodra ik een update voor je heb.

0 Kudos
JanRan
Level 3

Ik heb de Ziggogo app verwijderd omdat er wat kuren waren. Nu, na het opnieuw installeren van de app krijg ik alleen. LG maar de 3 free sportkanalen. Erg vreemd!!  Het heeft toch niets te maken dat ik de “mijn ziggo” app heb vervangen door de “ Vodafone&Ziggo” app?

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @JanRan - wat vreemd dat je na het herinstalleren alleen deze 3 zenders te zien krijgt. Is dit ook in de browser variant het geval? 

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @rudodebruin90 - zuur dat het nog stééds niet werkt. Ik heb je terugkoppeling doorgegeven aan de betreffende afdeling. Zodra ik weer nieuws heb laat ik het aan je weten.

0 Kudos
cglrbdr
Level 1

Hi, I have the same issue. Ordered "Internet Start en Kabel TV" on 1st Nov Friday, but I cannot see full list of channels (only 3 free sport channels), on smart tv app or android app or web interface. I'd appreciate the help.

I'd be glad for a quick answer since I don't want 14 days of cooling off to end, so that I can cancel the subscription.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @cglrbdr 

I a sorry to hear you only have access to the 3 free sport channels. Can you please re-check if all channels are available on thursday? We would like to hear your response to see if this still needs to be solved for you by then. 

0 Kudos
cglrbdr
Level 1

Hi Rikst, 

Thanks for the reply but unfortunately, I only see 3 channels, on app, web and smart Tv.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @cglrbdr I am sorry to hear that and will share this feedback. If there are any updates, I will let you know. Please still try to log out and log in the next days.

0 Kudos
JanRan
Level 3

Ik krijg nog steeds alleen maar deze 3 sportkanalen. In mijn Laptop niet via de shortcut Ziggogo maar via het pulldown menu linksonder opent Ziggogo met de mededeling: "Service niet beschikbaar" en dan nog enkel adviezen. Wel via mijn Chromecast gehangen aan een niet smart TV , daar opent Ziggogo wel normaal. Erg vreemd dat alles jaren werkt. Heb je een probleem en je download de Ziggogo app opnieuw (in de hoop dat alles weer normaal werkt) dan krijg je heel wat anders als een normaal werkende Ziggogo app op je Iphone8.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Hi @JanRan Toch willen we ook graag weten wat je ervaringen zijn rechtstreeks in de browser, zou je dat willen testen? En begrijp ik dan goed dat je via de Chromecast en op je iPhone 8 enkel de Ziggo Sport Free zenders te zien krijgt? 

Wil je in je profiel bij "Persoonlijke informatie" de gebruikersnaam vermelden die je gebruikt voor Ziggo GO? Geef maar seintje hier zodra het gelukt is. 

0 Kudos
JanRan
Level 3

Alleen via mijn chromecast werkt de ZiggoGo app. Via laptop browser "Service niet beschikbaar",  opent allen via het pulldown menu links in de app programma's, de shortcut op het bureaublad werkt niet. Op de Iphone 8 alleen de 3 Ziggo Free Sportkanalen. Op mijn Ipad ook alleen de Ziggo Sport Go kanalen. Ik moest opnieuw inloggen op mijn Ipad en onder het inlogveld zag ik het normale ZiggoGo browser/keuzeblad zitten. Onmiddelijk na mijn inlog was dat verdwenen met het Ziggo Sport free kanalen.

Er gaat iets grondig mis wat normaal gesproken altijd goed gaat.

Ik zou niet weten waar ik de gebruikersnaam heb staan in de ZiggoGo app en ook persoonlijke informatie in mijn profiel zie ik nergens!!

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @JanRan - Kun je eens klikken op [deze link]? Dan mag je achter "Persoonlijke opmerkingen (privé)" de gebruikersnaam noteren waarmee je inlogt bij Ziggo GO en daarna klikken op "Wijzigingen opslaan".

0 Kudos
rudodebruin90
Level 1

Gaat dit überhaupt nog een keer werken?

Zit nu al bijna 3 maand zonder een functionerende app. Schandalig. 

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @rudodebruin90 - Hoewel er nog steeds problemen zijn, worden er ook veel situaties opgelost. Zeker nadat je situatie is doorgezet, had ik verwacht dat het zou werken.  Kun je voor de zekerheid de gebruikersnaam die je invult bij het inloggen bij Ziggo GO noteren bij "Persoonlijke opmerkingen (privé)" [hier bij je Community-profiel]?

0 Kudos
rudodebruin90
Level 1

Is ingevuld nu. Snap dat er dingen worden opgelost. Maar 3 maand je applicatie niet kunnen gebruiken gaat wel ver. Elke weekend weer te klote dat ik me sport niet kan kijken als ik van huis ben. 

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Bedankt voor het invullen van de gebruikersnaam waarmee je inlogt @rudodebruin90. Dit verklaart een hoop, want de gebruikersnaam waarmee je inlogt is namelijk een Ziggo Sports Free account. Hierdoor zie je ook alleen deze 3 kanalen. Ik heb dit account verwijderd voor je. 

De gebruikersnaam waarmee je moet inloggen in Ziggo GO zijn de inloggegevens van Mijn Ziggo, dus de gebruikersnaam is rudo*********@gmail.com. Ik heb in je profiel onder 'persoonlijke informatie' de volledige gebruikersnaam vermeld. Als je hiermee inlogt, dan gebruik je de juiste gegevens en zou je elke zender conform je abonnement moeten kunnen zien.

0 Kudos
JanRan
Level 3

@Alex: Heb er nu een inlog naam bij verzonnen. Ik weet niet eens of ik er ooit een heb ingevuld want bij de opstart bij de google chromecast en kijken bij instellingen kom ik nergens een profiel naam tegen van mij.

0 Kudos