Hi,
wij hebben sinds begin deze maand een ziggogo abonnement en internet lite. Wij kunnen helaas niet meer dan 3 sportzenders zien. We hebben al gebeld met de klantenservice en ons wachtwoord gewijzigd maar dit hielp niet. Hopelijk kan iemand ons hier helpen om ZiggoGo werkend te krijgen. Alvast bedankt voor de hulp!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik snap dat het een gemis is dat je nu niet volledig gebruik kunt maken van de app.
Begrijp ik goed dat je haperend beeld ervaart op je mediabox? Laten we daar dan samen naar kijken op de Community. Je kunt daar een apart topic voor aanmaken.
Mijn collega's hebben een aantal stappen uitgevoerd omtrent je Ziggo GO account. Zou je willen testen of dit heeft geholpen? We horen de uitkomst graag!
Goedendag. Helaas maar het werkt nog steeds niet.
Dag @rudodebruin90 - zuur dat het nog niet werkt, dank voor je terugkoppeling in ieder geval. Ik zet het weer door naar de betreffende partijen en kom bij je in de lucht zodra ik een update voor je heb.
Ik heb de Ziggogo app verwijderd omdat er wat kuren waren. Nu, na het opnieuw installeren van de app krijg ik alleen. LG maar de 3 free sportkanalen. Erg vreemd!! Het heeft toch niets te maken dat ik de “mijn ziggo” app heb vervangen door de “ Vodafone&Ziggo” app?
Hi @rudodebruin90 - zuur dat het nog stééds niet werkt. Ik heb je terugkoppeling doorgegeven aan de betreffende afdeling. Zodra ik weer nieuws heb laat ik het aan je weten.
Hi, I have the same issue. Ordered "Internet Start en Kabel TV" on 1st Nov Friday, but I cannot see full list of channels (only 3 free sport channels), on smart tv app or android app or web interface. I'd appreciate the help.
I'd be glad for a quick answer since I don't want 14 days of cooling off to end, so that I can cancel the subscription.
Hi @cglrbdr
I a sorry to hear you only have access to the 3 free sport channels. Can you please re-check if all channels are available on thursday? We would like to hear your response to see if this still needs to be solved for you by then.
Hi Rikst,
Thanks for the reply but unfortunately, I only see 3 channels, on app, web and smart Tv.
Hi @cglrbdr I am sorry to hear that and will share this feedback. If there are any updates, I will let you know. Please still try to log out and log in the next days.
Ik krijg nog steeds alleen maar deze 3 sportkanalen. In mijn Laptop niet via de shortcut Ziggogo maar via het pulldown menu linksonder opent Ziggogo met de mededeling: "Service niet beschikbaar" en dan nog enkel adviezen. Wel via mijn Chromecast gehangen aan een niet smart TV , daar opent Ziggogo wel normaal. Erg vreemd dat alles jaren werkt. Heb je een probleem en je download de Ziggogo app opnieuw (in de hoop dat alles weer normaal werkt) dan krijg je heel wat anders als een normaal werkende Ziggogo app op je Iphone8.
Hi @JanRan Toch willen we ook graag weten wat je ervaringen zijn rechtstreeks in de browser, zou je dat willen testen? En begrijp ik dan goed dat je via de Chromecast en op je iPhone 8 enkel de Ziggo Sport Free zenders te zien krijgt?
Wil je in je profiel bij "Persoonlijke informatie" de gebruikersnaam vermelden die je gebruikt voor Ziggo GO? Geef maar seintje hier zodra het gelukt is.
Alleen via mijn chromecast werkt de ZiggoGo app. Via laptop browser "Service niet beschikbaar", opent allen via het pulldown menu links in de app programma's, de shortcut op het bureaublad werkt niet. Op de Iphone 8 alleen de 3 Ziggo Free Sportkanalen. Op mijn Ipad ook alleen de Ziggo Sport Go kanalen. Ik moest opnieuw inloggen op mijn Ipad en onder het inlogveld zag ik het normale ZiggoGo browser/keuzeblad zitten. Onmiddelijk na mijn inlog was dat verdwenen met het Ziggo Sport free kanalen.
Er gaat iets grondig mis wat normaal gesproken altijd goed gaat.
Ik zou niet weten waar ik de gebruikersnaam heb staan in de ZiggoGo app en ook persoonlijke informatie in mijn profiel zie ik nergens!!
Gaat dit überhaupt nog een keer werken?
Zit nu al bijna 3 maand zonder een functionerende app. Schandalig.
Hi @rudodebruin90 - Hoewel er nog steeds problemen zijn, worden er ook veel situaties opgelost. Zeker nadat je situatie is doorgezet, had ik verwacht dat het zou werken. Kun je voor de zekerheid de gebruikersnaam die je invult bij het inloggen bij Ziggo GO noteren bij "Persoonlijke opmerkingen (privé)" [hier bij je Community-profiel]?
Is ingevuld nu. Snap dat er dingen worden opgelost. Maar 3 maand je applicatie niet kunnen gebruiken gaat wel ver. Elke weekend weer te klote dat ik me sport niet kan kijken als ik van huis ben.
Bedankt voor het invullen van de gebruikersnaam waarmee je inlogt @rudodebruin90. Dit verklaart een hoop, want de gebruikersnaam waarmee je inlogt is namelijk een Ziggo Sports Free account. Hierdoor zie je ook alleen deze 3 kanalen. Ik heb dit account verwijderd voor je.
De gebruikersnaam waarmee je moet inloggen in Ziggo GO zijn de inloggegevens van Mijn Ziggo, dus de gebruikersnaam is rudo*********@gmail.com. Ik heb in je profiel onder 'persoonlijke informatie' de volledige gebruikersnaam vermeld. Als je hiermee inlogt, dan gebruik je de juiste gegevens en zou je elke zender conform je abonnement moeten kunnen zien.
@Alex: Heb er nu een inlog naam bij verzonnen. Ik weet niet eens of ik er ooit een heb ingevuld want bij de opstart bij de google chromecast en kijken bij instellingen kom ik nergens een profiel naam tegen van mij.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.