Hi,
wij hebben sinds begin deze maand een ziggogo abonnement en internet lite. Wij kunnen helaas niet meer dan 3 sportzenders zien. We hebben al gebeld met de klantenservice en ons wachtwoord gewijzigd maar dit hielp niet. Hopelijk kan iemand ons hier helpen om ZiggoGo werkend te krijgen. Alvast bedankt voor de hulp!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@Paul gedaan wat je beschreven hebt. Helaas geen oplossing. Op www.ziggogo.tv heb ik wel alle kanalen. Maar op mijn Sony tv en de ZiggoGo tv-app geen enkel actief kanaal. Alleen de iconen van Ziggo Sport. En ook Ziggo Sport geeft IP-fout aan ondanks dat ik mijn eigen inlog gebruik en op eigen Ziggo internet aangesloten ben.
@A-B Vreemd dat je via www.ziggogo.tv wel alle zenders te zien krijgt, maar niet wanneer je inlogt op de Ziggo GO TV app op je Sony TV. Kun je de app anders eens van je Sony tv verwijderen, en de app-cache v.d. tv legen. Download en installeer de Ziggo GO TV app (laatste versie) dan opnieuw en log daarna in met de juiste Mijn Ziggo gegevens.
Mocht het hierna nog niet werken. Dan raad ik aan in te loggen op Mijn Ziggo. Ga daarna naar Producten > Mijn Televisie beheren > Klik dan achter: "Standaard Mediabox / CI+" op Instellingen en klik dan op "Opnieuw ophalen".
Alle zenders worden dan opnieuw opgehaald. Test hierna of de zenders het doen door de Ziggo GO app opnieuw te openen.
Laat maar weten of het aan de hand van deze stappen gelukt is.
@Paul op onverklaarbare wijze werkt bij mij nu ineens alles weer, een anderhalf uur na koppelen van mijn emailadres. Meer heb ik niet gedaan.
@A-B Dankjewel voor de terugkoppeling! Fijn dat het nu werkt. Mijn vermoeden is dat het opnieuw koppelen van het Mijn Ziggo account er voor gezorgd heeft dat de zenders opnieuw zijn opgehaald binnen het Ziggo GO account. Het belangrijkste is dat je alle zenders weer kunt gebruiken. 😉
Goedendag.
ik heb ook alleen de sportzenders op ziggo go.
2 weken geleden was dit nog verholpen door middel van afmelden en opnieuw aanmelden. Echter vandaag weer hetzelfde probleem. Kan hier iemand naar kijken?
@Paul Helaas om 19:20 uur weer dezelfde uitval. Ineens mag ik niet meer kijken ivm onjuiste IP. En na "ophalen" kanalen werkt het weer.
Hi @rudodebruin90,
Ik heb je gegevens doorgezet naar het ticket dat hiervoor openstaat. De voorbeelden die we doorzetten worden handmatig wekelijks opgelost. Mocht je volgende week maandag nog steeds geen toegang hebben tot alle kanalen, wil je ons dan een seintje geven? Dan gaan we er opnieuw voor je achteraan.
@A-B Wat voor melding kreeg je precies te zien? Was dit zowel via de browser-versie als via de app op je TV?
Hallo Cecilia, ik heb mijn gebruikersnaam veranderd en toen kreeg ik spontaan wel ZiggoGo op mijn apparaten dus mijn probleem is nu opgelost en ik hoop dat het zo blijft! Bedankt voor de terugmelding. 😉
De Ziggo Go app werkt nu. 😃 De kabel helaas niet. 😞 Ik laat vrijdag weten of het gelukt is.
De kabel werkt helaas nog niet. 😢 Wat nu? @Cecilia, heb jij een idee?
@nicole75 schreef:Ik heb vanaf 2 oktober Kabel TV inclusief ZIGGO GO, maar ik kan alleen NPO 1, 2 en 3 zien via de kabel en Ziggo Go geeft alleen Eufa sport.De klantenservice is totaal niet behulpzaam en roept vooral onzin. Ik wil graag contact met iemand die echt behulpzaam is. Hoe regel ik dat?
Als met een coax kabel direct aangesloten op je TV alleen NPO1,2 en 3 ziet en een aantal andere ongecodeerde kanalen is de gecodeerde zenderlijst geladen. Voor ontvangst van de Kabel TV kanalen op een DVB-C TV zonder CI+ module zal je opnieuw kanalen moet zoeken maar dan met Netwerk ID (0)4444. Volg daarvoor de stappen op https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/zenders-zoeken#/ik-wil-kijken-zonder-kastje/digi...
Voor kijken met Ziggo GO zal Ziggo de storing daarvoor moeten oplossen.
@nicole75 Vervelend dat de zenders nog niet werken op jouw tv! Ik heb even de gegevens erbij gepakt en zie dat je het abonnement Internet Start en Kabel TV hebt. Kun je aangegeven op welke zender(s) je de melding uit het screenshot wat je deelt precies te zien krijgt? Houd er rekening mee dat je mogelijk niet alle zenders ontvangt op het moment dat je geen uitgebreid digitaal tv abonnement, of aanvullend digitaal zenderpakket afneemt. Jij dient in dit geval dus alle zenders te kunnen ontvangen die vallen onder Kabel TV, zoals terug te vinden in ons online zenderoverzicht.
Mochten deze zenders het ook niet doen, dan raad ik aan de zenders opnieuw op te zoeken door dit stappenplan te volgen.
De volgende zenders zou ik volgens het overzicht moeten kunnen ontvangen, maar doen het niet:
RTL 4, RTL 5, SBS 6, RTL 6, Veronica, NET 5, RTL 8, RTL Z, en MTV.
Televisie opnieuw geïnstalleerd volgens het stappenplan. Geen resultaat!
@nicole75 Ik heb zojuist een reactie geplaatst in je eigen topic. Laten we voor het overzicht daar verder gaan, aangezien het probleem wat je nu ervaart ook afwijkt van het oorspronkelijke onderwerp van dit topic.
Goedendag, het werkt nog steeds niet.
gr Rudo
Hi @rudodebruin90 Dat is vreemd! Ik wil je vragen uit te loggen op Ziggo GO, zowel in de app als in de browser, op alle apparaten die je hiervoor gebruikt hebt. Log daarna opnieuw in. Ik hoor graag het resultaat.
Dit heb ik gisteren ook nog geprobeerd. Nu ook weer naar het werkt nog steeds niet.
Rudo
Dan heb ik nu helaas niet direct een oplossing voor je. Ik heb dit teruggekoppeld aan mijn collega's. Zodra ik meer weet, laat ik het weten.
Hi @rudodebruin90 helaas is er voor jou situatie nog geen oplossing, sorry daarvoor! De oorzaak is al wel bekend, maar men is nog aan het onderzoek hoe dit voor jou verholpen kan worden. Als er nieuws is dan delen we dat hier met je.
Mooi klaar mee dan. Paar maand geleden overgestapt maar het is alleen maar ellende. Misschien toch beter bij KPN kunnen blijven. Heb ik in 7 jaar geen problemen gehad. Nu in een paar maand tijd vaker de stekker van mediabox eruit moeten trekken omdat die geen 4K beeld ondersteunt. Reset doormiddel van stekker eruit werkt dan wel. De app doet het niet die ik normaal veelvuldig gebruik. Dus nu niet kan kijken buiten de deur wat ik wil. Vaker haperend beeld. Is geen aanval op jou want jij kan er ook niks aandoen. Maar dit schiet niet op. Leuk dat ik minder betaal maar zorgeloos TV kijken zit er nog niet bij.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.